måndag 16 maj 2011

Duktig sömmerska


När Sara kom hem från skolan i dag hade hon med sig dom här byxorna som hon har sytt i slöjden. Jätteduktigt ! Så fint sytt .

Det har regnat hela dagen här så nu börjar det bli grönt på gräsmattan .

Har inte gjort så mycket i dag . Lagat chili con carne till middag , det var länge sen vi åt det. Brukar äta det med nacho chips , gräddfil och sallad. Gott och enkelt att laga.

På kvällen var vi och hälsade på hos min kusin . Jag lånade några böcker av henne , hon läser också lika mycket som jag så vi brukar låna böcker av varandra.

7 kommentarer:

  1. jätte duktig tjej,som gjort så fina byxor=))

    tack för tipset,att variera chiliconcarnen:))kramar

    SvaraRadera
  2. Men så duktig hon är, vad fina de är o säkert supersköna;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  3. Oj vad duktigt gjort, du får leja henne när du behöver ha något som ska sys hemma;)
    Men du...himmel vad bra böckerna var som Kristina Appelqvist skrev. Jag sträckläste båda två, den senaste tokläste jag igår. Hoppas det kommer ut nya snart!
    Kram♥ och sov gott

    SvaraRadera
  4. ja, vad duktig hon är, jättesnygga byxor, chili con carne åt vi också idag :) fast vi hade ris till
    kramar

    SvaraRadera
  5. Duktig hon är att sy :) Härlig färg var det på byxorna!
    Ha en fin dag!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  6. Kristina Appelqvist29 maj, 2011 19:00

    Hej Marie!
    Såg att du gillar mina böcker, så glad jag blir! Nästa bok kommer i oktober och heter Liv i överflöd. Hoppas att du kommer att gilla den också.

    SvaraRadera