lördag 14 januari 2012

50 - års fest



Snart är det dags att börja fixa till sig inför min kusin Ewas 50 - årskalas . Ser fram emot en trevlig kväll .
Det har varit många vi känner som fyllt jämna år , i november var vi på 50 -årsfest , i december 60 - årsfest och nu i  januari dags igen .

Det är svårt att hitta på presenter . Hon får presentkort som gäller i de flesta av ortens butiker så kan hon köpa vad hon vill . Och blommor .
Men hon får också ett litet paket  , ett vitt  örngott med ett fotomotiv . Det är jag och hon när vi dansar runt julgranen någon gång på 60 - talet hos våran farmor och farfar ( Jag är den större ). Klänningarna vi har på oss hade farmor sytt .

Födelsedagskortet har jag knåpat ihop själv .




Ha en trevlig lördagskväll ♥

8 kommentarer:

  1. Roligt att få gå på fest :)
    Vad söta ni var där tillsammans med era fina klänningar :)
    Ha en kul kväll vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. Kul med fest, ha en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. vilken fin personlig present, jag tror att hon kommer att uppskatta den jättemycket
    roligt med kalas - ha en fin kväll nu
    bamsekramar vännen

    SvaraRadera
  4. Vilket kul örngott :-)
    Snyggt kort..

    Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  5. Vilken fin present att få!!
    Vad duktig du är på att pyssla med kort, håller du på med scrap booking?
    Hoppas ni får kul ikväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  6. Här duggar kalasen tätt ;)
    Vilka fina presenter och kort jubilaren får.
    Att jag missat din utmaning, men nu har jag läst ikapp mig =)
    Lite trassel att komma in på din blogg ibland...
    Kramar Sussi

    SvaraRadera
  7. Vilka fina presenter o vilket örngott, hur fint som helst, o vad roligt att få;))

    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  8. Så fina presenter du gjort och ordnat till! Hon måtte ha blivit överraskad och glad! Kram Maria

    SvaraRadera