tisdag 6 mars 2012

Handlat lite



Idag har jag varit på stan och handlat lite .
Köpte en svart kofta med volangkanter som jag ska ha på begravningen . Och den kan jag använda sen också . Svårt att få en rättvis bild på den svarta färgen .


Jag köpte en blomma till köksfönstret , också svårt att få en bra bild ......


Så jag fick fota den på bordet i stället .


Sen blev det två hjärtan , kan inte låta bli att köpa ♥♥
Det stora hjärtat är i plåt och det lilla i trä .
Tror att dom får sin plats i stugan senare .

11 kommentarer:

  1. Jättefin kofta du köpt, bra att kunna ha den sedan också! Svart är en bra färg som man kan kombinera med mycket, den står sig alltid:)
    Fina hjärtan, bra tänkt där att kunna ha dem i stugan;)
    Ha en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Äsch min kommentar försvann...
    Jag skrev att jag tycker koftan är jättefin och användbar. Din pappa var en hejare på att teckna. Kanske du ärvt hans talang?
    Hjärtan kan man aldrig få för många av, här får du ett av mig ♥
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för "nackråden" det blir bättre men går lite sakta...
    Så duktig din pappa var att rita, så kul att de finns välbevarade! Är det du som är den lilla tösen?
    Fina både kläd och pynt saker du fick med dig hem.
    Ha en fin kväll,
    kramar i mängd Sussi

    SvaraRadera
  4. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Gillar din tröja skarpt, det är så fint med volanger.
    Det är så tråkigt med begravning, men, det måste göras.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  5. en fin kofta som du kan använda sedan också, roligt med lite nya växter till fönstren men vad mycket snö ni fortfarande har
    kramar

    SvaraRadera
  6. Superfin kofta! Åh så söta hjärtan. Ääälskar hjärtan ja hihi
    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  7. Det är svårt att fota svart rättvist.....

    SvaraRadera
  8. Det är alltid roligt att köpa något nytt. Jag skulle behöva förnya mina blommor....
    Kram

    SvaraRadera
  9. Idag satt jag på bron och njöt av kaffekoppen, mysigt!
    Nacken är än sådär, men i morrn ska jag prova att jobba igen =)
    När jag ser bilden från er stug utsikt känner jag för att ta ett dopp!
    Kram på dig,
    Sussi

    SvaraRadera
  10. Hej!!
    Va kul att du hittade till mig och lämnade en kommentar!!
    Panelskivorna funkar mycket bra. Man får ett resultat snabbt och eftersom vi ska måla dem och de är i ett "dött" material så ska risken för att färgen spricker vara minimal. Riktigt trä rör ju på sig och ett hus likaså.
    Imorgon ska jag köpa färg till väggarna och hoppas kunna börja måla i helgen:)
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Vilken fin tröja. Skulle jag kunna tänka mig. Vilken affär handlade du den i?

    Hoppas du har en fin torsdag!
    Kram♥

    SvaraRadera