tisdag 3 juli 2012

Sol


I dag har det varit fint väder . Skönt med sol .
Fötterna har badat för första gången i år ( inte bra bild , ser ut som Kalle Anka fötter och vita ben ;)

 Man kan bada nedanför stugan . Det är bara en liten stig att gå ner till vattnet .
Jag och Peter har varit och promenerat med Ludde . Tittat lite här i omgivningen .

Hanna och Sara tycker att vi kan stanna några dagar till här , så vi har inte bråttom hem .
Det är första gången sen vi fick barn som vi varit på tu man hand så här länge ;) Alltså mer än 28 år sen ;)

Den här filuren var på trappan utanför dasset när jag kom ut därifrån . Jag gick in och hämtade kameran och den låg kvar och väntade så jag kunde ta en bild .

10 kommentarer:

  1. Vädret har varit helt underbart idag :)
    Klart ni ska stanna några dagar till, ni verkar ju ha det hur bra som helst :)
    Jag badade bara händerna på promenaden idag, men jag tyckte det kändes kallt...
    Ha en fin kväll!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Kära mor njut av varandra :) 28 år är länge, ja sköter syster, går bra här hon är duktig, är som en liten syster mamma jag :) njut i stugan, härligt att vi är stora å barnfri måste va skönt , :)

    SvaraRadera
  3. Här har vi badat hela kroppen även idag;)) Äääälskar att bada!!! I havet här hemma var det ca 18 grader igår, det det svalkade kan man ju säga;) Idag har vi badat i bassäng där dottern går simskola.
    Härligt att vara lite själva så där, blir ett nytt sätt att leva på kan jag tänka mig när barnen blir stora.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Usch för den filuren!! Jag skulle inte ha gått på dasset på resten av dan... :)

    SvaraRadera
  5. Det är faktiskt inte så dumt att få lite "egentid" tillsammans.. Det har vi oxå nyligen fått när vi varit i stugan &ungdomarna hemma.

    Härligt att ni har så nära till vattnet :-)

    Ha en fin onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt med sol!! Lite skönt när barnen blir så stora att de klarar sig själva så man får lite egentid!
    Söt liten filur..:-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  7. Jo man kan hoppas att sommaren är här för att stanna nu=)
    Jag föredrar oxå hittills bara att doppa fötterna....

    Ha det gott/Kram Lussan

    SvaraRadera
  8. Det är alltid skönt att få vara tillsammans utan barn. Det är ett måste.Vad härligt att man kan ta ett dopp i sjön när det blir varmare. kram

    SvaraRadera
  9. Jag har faktiskt badat några gånger, men jag var så illa tvungen eftersom vi inte har någon dusch i stugan;)
    Tror jag det att tjejerna tycker att ni ska stanna längre, skönt för dem att rå sig själv utan mamma och pappa!!
    Ha det fortsatt skönt!
    Kram♥

    SvaraRadera
  10. Burr, jag har inte badat än...:)

    Men du så fint ni gjort i stugan! Ert sovrum är ju helt ljuvligt! Duktiga ni!:)

    Här brottas jag med en förkylning som kom lagom till första semesterdagen:( Drygt!

    Ha en fin kväll!

    Kram Sofi

    SvaraRadera