lördag 25 augusti 2012

Skratta inte !


I natt var det minusgrader hos oss . Jag tog in blomman , bollkrysantemum , i garaget . Var rädd att den skulle frysa . Blommorna har inte slagit ut ordentligt ännu . Så jag vill inte att den ska bli förstörd .
Nu har ju inte den här blomman någonting med rubriken att göra  ................

Men kanske det här .......


Jag har länge velat ha en sån här overall  .
Ja , jag vet att jag snart är 52 år !!

Nu har jag fått en förskottspresent av Peter  ( jag har valt själv ) . Fyller inte år ännu , men snart .
                                                                              
                                                                                  *
                                                                                 
                                                                                  *

                                                                                  *

                                                                                  *



Varmt och mysigt att sitta i TV - soffan med den här på sig kalla höst - och vinter kvällar .
Men jag lovar .......jag ska bara ha på mig den inomhus ;)

15 kommentarer:

  1. Burr för minusgrader :(
    Här har det varit riktigt bra väder idag, och naturligtvis då har jag sovit :)
    Dessa overaller verkar helmysiga!
    Ha en fin kväll!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. Snyggig där! Kanon när ni nu snart får vinter däruppe i norr:-).

    Du,jag vet knappt vad instagram är heller:-) Har ingen i-phone utan en surfplatta. Skulle nog inte klara en sådan telefon, allt är så smått o mina fingrar för tjocka. Surfplattan har rejäla tangenter! Ha det så bra så hörs vi på bloggen! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Haha cool morsan :) du passa ju i den !!!

    SvaraRadera
  4. Jag skrattar inte. Jag är själv sugen på en sån, tror jag ska köpa en rosa :)
    Du ser jättegosig ut i den :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. och rätt som det är går du ut och hämtar posten och har den på dig :) jag skrattar inte, den ser mysig och härlig ut,
    men hua, minusgrader i natt, redan
    Sv: vedeldad bastu är liksom lite extra
    kramar

    SvaraRadera
  6. Vad myyyyysigt :-)

    Men fyyy inte -grader redan.. det låter inte kul...

    Ha en mysig kväll i din goa Zipoverall :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ser grymt ut !!!! Helt inne. - grader låter inget vidare. Här har vi haft nästan 25 grader i dag.
    Kram på dig,

    SvaraRadera
  8. åå, jag har en sådan oxå... De är sååå fula men sååå mysiga, helt underbara att krypa in i.. :-)

    SvaraRadera
  9. wow,en sån overall har jag oxå velat ha.....de ser ju så sköna ut.Men jag skulle inte vela visa mig uta jag heller i den :))kramar jejje

    SvaraRadera
  10. Men den ser ju bara för skön ut, kanske man skulle ta o införskaffa en sån;))

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  11. Ha, ha på åttiotalet var det modernt med plyschoveraller, minns du?
    Jag hade två, en blå och en grön ;)

    SvaraRadera
  12. En sån kommer att stå överst på min önskelista till julen, gud så härlig den ser ut!!
    Å du min kära bloggkompis:
    1) åldern är bara en siffra
    2) en skönhet klär i allt
    Kram♥

    SvaraRadera
  13. Brrr minusgrader, låter inge kul alls! Förstår att du vill ha en sådan, skulle själv vilja ha en också och jag är 45. Att mysa i en sån inne är helt ok :) Hoppas du får en fin söndag!

    Kram Kina

    SvaraRadera
  14. Minus grader låter inget vidare...måtte det dröja länge till här, men det vet man aldrig?! DU skäms verkligen inte för dig i din fina overall;) Ha en fin söndag/Kram Lussan

    SvaraRadera
  15. Fyy för minusgrader!
    Men då passar det ännu bättre med en skön ziperall, du är skitläcker!!
    Kram

    SvaraRadera