fredag 24 januari 2014

Less på kylan

                                          Jag gillar både änglar och hjärtan.
                                          Det här ♥ hänger på vitrinskåpet.

Det blir ett kort inlägg i dag. Jag skulle kunna skriva ett långt klagande men avstår.
Fortfarande - 30 grader och det går inte bra ihop med min fibromyalgi. Jag har ju dåligt  med energi och det är som att kylan suger ur det lilla som finns :(
Nu blir det vila under värmefilten.

                                               ♥ Önskar alla en fin fredag ♥

7 kommentarer:

  1. Hoppas att vilan gör dej gott och att kylan ger sej snart! Ha det så bra !Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Hoja ja nu är man dess på kylan. Även om jag och Fredde var iväg en vecka och hade hur mysigt som helst. Jag läste alla dina inlägg där. Men der var så segt Internet så jag orkade inte svara. Det laggade så mkt.
    Nu hoppas jag att Kung Vore lyssnar på mig. Han gjorde ju det sist. När han vräkte ner snö. Men så blev det smällkallt istället. /Kicki.

    SvaraRadera
  3. Då skickar jag dig en stor varm kram och hoppas du känner dig lite bättre imorgon!

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Hej Bästa Maria!

    Jag förstår dej. Jag har också fibro. Sån här kyla och blåsväder är inte nice alltså :o/ Här är det -35,5 just nu. Undrar just om det når -40 i natt?! Vi behöver både hjärtan och änglar runt oss. Så sött ditt fina hjärta är!

    Varma Styrkekramar till dej vännen!
    KRAAAAM!

    SvaraRadera
  5. Nej huga sådan kyla! Vi hade ett par veckor mellan minus tolv och minus tjugo. I lördags lättade det och gick upp till minus fem, i dag har vi minus nio. Det är riktigt tillräckligt det!
    En värmande kram till dig!

    SvaraRadera
  6. Hej bästa Maria!

    Om du känner att du vill och har lust så har du en utmaning att hämta inne hos mej :o)

    Kram
    Monika

    SvaraRadera