onsdag 8 juni 2011

Planterat blommor


I dag har studenterna bal på Dundret . Min kusins flicka tar studenten på fredag och är på bal i kväll . Jag hade planerat att åka upp dit och titta på dom finklädda ungdomarna men när jag var på väg började det ösregna och åska så jag for aldrig dit . Får titta på foton sen i stället .

Jag har planterat och satt ut blommorna jag köpt . Nu ser dom lite klena ut men blir ju finare när dom får växa till sig .
Det har varit riktigt varmt och kvavt här i dag. Regnet har slutat och det är 23 grader fast det är kväll .





9 kommentarer:

  1. Vad fint :) de tar sig snart ska du se. Lite sol så växer det så det knakar. Kram

    SvaraRadera
  2. Vackra blommor o vilken jätte-grön gräsmatta du har;))

    Här har det varit högsommarvärme idag, men inte en regndroppe;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  3. vad synd att det började ösregna när du skulle iväg
    jättevackra blommor
    varmt och klibbigt fastän solen dröjde med att komma till 17-tiden
    kramar

    SvaraRadera
  4. vad fint det blev och dem växer till sig :)

    ha en underbar dag fina du <3
    kramar

    SvaraRadera
  5. Jättefint... & tänk så fint det kommer bli frampå...

    Här öseregnar det idag och många tar studenten :-( SYND!

    Ha en riktigt skön dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det är så fint med mycket blommor :)
    Vilket lyckat väder vi har idag, eftersom barnen har avslutning!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  7. Fina blommor du har planterat. Har i östergötland är det varmt och kvavt. Ha en trevlig pingst kram

    SvaraRadera
  8. Besök gärna denna nya blogg som ger svaren till hur och varför våra moderna sjukdomar i västvärlden uppkommer:

    http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/03/fibromyalgi-kan-direkt-knytas-till.html

    SvaraRadera
  9. Nu har vi kallt igen. Varmt några dagar men sen tog det slut.

    SvaraRadera