onsdag 12 oktober 2011

Klädprovning



I dag har jag ägnat hela dagen åt att söka en fin-skjorta / blus . Det var inte det lättaste . På förmiddagen var jag och provade lite . Sen blev jag så slut så jag var tvungen att åka hem och vila .
Efter middagen for jag iväg igen . Sara följde med mig .
Köpte till slut den här cremevita tunika-blusen med spets och volangkant .
Ska ha ett svart linne under , annars är den för genomskinlig .
Jag var tvungen att hitta något fint att ha på mig till helgen . På lördag är det stor fest med makens jobb .
Det är ett Rock á Billy -tema på festen , men jag tänker inte klä ut mig . Det är frivilligt . Men säkert kommer många vara utklädda . Det blir mat , dans och underhållning av Playtones och några andra .

7 kommentarer:

  1. Den passar fint på dig. Ha en trevlig fest. kram

    SvaraRadera
  2. vilken fin tunika, du kommer att bli jättefin i den
    vad kul med lite fest
    ha det gott vännen - kramar

    SvaraRadera
  3. Den kommer att passa perfekt på dig :)
    Önskar dig en trevlig fest.
    Kramen♥

    SvaraRadera
  4. Oj då Playtones...det var inte dåligt;)!!
    Jättefin tunika, den blir perfekt på festen.
    Kram♥

    SvaraRadera
  5. Men du vilken helg det kommer att bli och vad fin du kommer att vara i snygga tunikan!
    Ha bästa och trevligaste festen.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  6. jättefin tunika :-) Du kanske skulle kunna ha ett ljus/vitt eller beige linne inunder?

    Låter kul med partaj :-)

    ha en gokväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Mycket snygg blus o det kommer att bli toppen med ett linne under;))
    Kramizzzzz

    SvaraRadera