fredag 1 juni 2012

Grattis



I dag fyller min mamma år . ♥ GRATTIS ♥
Hon är fortfarande kvar hos fästmannen i Haparanda . Jag får gratta henne med en blomma när hon kommer hem . Fira både Mors dag och födelsedag i efterskott .

♥ GRATTIS ♥  även till Anki , Peters syster , som också fyller år i dag . Hon bor i Linköping . Är flitig på att kommentera på min blogg .



Jag har köpt en till sån här fejkblomma . Den på bilden köpte jag tidigare .  Ska ha dom i stugan . Dom ser nästan ut som riktiga blommor .



I kväll ska jag titta på Let´s dance finalen . Duktiga deltagare både Anton och Molly .
Jag hejar på Anton .
Lite pop-corn och godis . Och Ludde som sällskap . ( Han gillar pop-corn ;)

10 kommentarer:

  1. GRATTIS till din fina mamma och grattis även till din svägerska
    Ludde väntar väl på något gott han också när han står där vid spisen :)
    jo det blir Let´s dance här också, och jag ska ringa och rösta på Anton
    kramar och en fin kväll till dig också

    SvaraRadera
  2. Åh vad gullig din mamma är! Grattis till henne.
    Hejjar också på Anton i kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj vad din mamma ser ung ut, grattis till henne och till Anki!
    Jag hoppas och tror på Anton ikväll:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till söta mamman! Och oj, jag trodde det var en riktigt blomma faktiskt. Nog är det verkligen skillnad på fuskblommar mot då de var av hård plast. Det ser ut som den lilla vovven vill ha ;))

    Trevlig helg!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Grattis till mammsen och Anki!
    Ja det får ni fira riktigt då hon kommer hem igen ;)
    Snygga fejkblommor, praktiskt i stugan.
    Hejjar också på Anton! Fast i kväll har jag haft filmtajm med sonen och hans familj, mycket Lilly och Arvid mys med andra ord!
    Ha en fin helg,
    Sussi

    SvaraRadera
  6. Vi har också kallt och regnigt.....men grönt är det i alla fall.

    SvaraRadera
  7. Tack alla som grattar mig. Har haft en trevlig dag trots vädret.Det har spöregnat hela dagen. Grattis till din mamma hon ser lika ung som vanligt. Anton var ju best. Idag ska vi på flyguppvisning. Ha en trevlig helg och lycka till med stugan.
    kram från Anki

    SvaraRadera
  8. Jag tyckte det såg ut som ostbågar... & ostbågar är det smaskigaste Zingo vet :-)

    Grattis till din mamma. Vad stilig & fräsch hon är :-) Grattis oxå till din svägerska :-)

    Vi kikade oxå på Let´s Dance & rätt kille vann :-D

    ha en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  9. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Vilken vacker mamma, som en filmstjärna!
    Jag har glömt att skriva till dej, det tar så mycket tid med jobb och valp...

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  10. Hoppas de båda hade fina födelsedagar:))
    Och tänk, han vann ju Anton. Såg det dock inte då vi hade personalfest igår.
    Hoppas du får en skön kväll nu:)
    Kram Anna

    SvaraRadera