fredag 14 december 2012

Vägghylla


Jag har köpt en liten vägghylla som passade så fint i köket .
Bra att samla småsaker i lådorna . Nu har jag placerat julsaker på den , men vet inte om det får se ut så här ......brukar flytta omkring olika saker innan jag är nöjd .
I den långa tomtepåsen förvarar jag julkorten .
Den lilla tomten har Emil gjort i skolan när han var liten .


                                                 Hyllan är köpt på JYSK .


Det har kommit mycket snö här hos oss . Så bekvämt när traktorn kommer och skottar gården .
Men sopning av bilen ingår inte i servicen ;)

                                                ♥♥  HA EN FIN FREDAGSKVÄLL  ♥♥

6 kommentarer:

  1. Men ingår inte sopning av bilen?! ;)) Tänk om det ändå gjorde det...Ni bor ju också där det snöar mycket. Vore bra med lite sån service faktiskt. Vår gård är så konstig att en traktor inte kan skotta här. I nöd ringde jag till grannen förra vårvintern när det rasade flera ton från taket och jag fick inte ut bilen ur garaget för att ta mig till jobbet. Han kom med traktorn och skopade upp det som rasat. Kunde gett honom, nästan, en puss av tacksamhet :)

    Tycker hyllan är jättefin! Bra köp.

    Trevlig helg! Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. fin hylla och den passar så bra till ditt nya bord och stolarna, uj vad snö, men va´, stannar de inte och sopar bort snön från bilen :)
    kramar och en fin kväll till dig

    SvaraRadera

  3. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Gillar din hylla med användbara lådor till smått och gått.
    Citronträdet köpte jag på Blomsterlandet i Luleå, ett tipps till sommaren.'
    Här har det snöat ett dygn, så, nu har vi fått mycket snö.

    Önskar dej en underbar helg
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  4. Visst är det skönt att ha villalivet bakom sig, såna här vinterveckor längtar man defenitivt inte tillbaks till villan. Jag tycker att man skulle kunna få bilsopning inräknat i hyran mot en liten hyreshöjning på kanske 30 kr/mån, :)

    Tommy

    SvaraRadera
  5. Vacker hylla, Maria! Så fint du gjort..:)synd att inte bilservicen ingår! Här är ett j-la skitväder idag..regn(!) och blåst. Det viner genom väggarna. Mannen jobbar extra idag, ett specialjobb med någon kamin. Själv ska jag tända kakelugnen, städa, göra julkort och bara strosa runt i mina mysssockor..
    Kram till dig
    Carina

    SvaraRadera
  6. Hyllan blir jätte fin i ditt kök, passar perfekt till nya köksmöblerna. Ha en fin helg/Kram Lussan

    SvaraRadera