lördag 23 mars 2013

Tänd ljus i kväll


Så här stod Sara på balkongen i dag.


Hon håller på att fota en bra bild på sig själv som profilbild till facebook.
Efter flera klädbyten och ca 80 bilder var hon nöjd med en :)
( Ja , jag fick godkännande att lägga in dessa två som jag fotat )


Nyss har jag bakat kärleksmums. Så nu har vi lite fikabröd till påsk. Bullar som jag bakade i förrgår och dessa.


Snart ska jag släcka alla lampor under "Earth hour" och tända ljus. Men tv:n och datorn får nog vara på.

                                                    ♥♥ Ha en trevlig lördagskväll ♥♥

5 kommentarer:

  1. Tonåringar...har en som också tar hundratals bilder framför spegeln..
    Här släckte vi ner, ljus överallt men tv:n fick vara på!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  2. Jag har en dotter som är långt ifrån tonåring än. Hon fotograferar sig själv ofta med min mobil eller med sin surfplatta.
    Hon blir oftast bra på bild om jag får säga det själv.
    Jag ska baka till veckan då jag är ledig.

    SvaraRadera
  3. Här har jag en dotter som tar många bilder framför spegeln.
    Härligt att ha påskbakat :) får se om det blir någonting här?? jag börjar natt på tisdag, och går av på långfredagen.
    Kramen i solen♥

    SvaraRadera
  4. :) ungefär 80 bilder för att få en som dög :)
    mm, här släckte vi också och tände levande ljus istället
    kramar

    SvaraRadera
  5. Det är bra att man kan radera de korten man inte vill ha nu förtiden :-)

    Väldigt vad mycket gott ni ska äta i påskhelgen :-)

    Kram

    SvaraRadera