torsdag 10 april 2014

Reapris


I går var jag och Peter på stan en sväng och fikade på ett cafe´.
Jag var in på Kapp-Ahl och tittade på kläder. Hittade den här svarta skjortan. Den är i sånt där skrövelmaterial så man behöver inte stryka den.
Jag gillar inte att köpa kläder. Tycker det är svårt att hitta något som jag trivs i. Sen är det så jobbigt att prova kläder när kroppen värker. Blir inte många plagg jag orkar testa. Nu hade jag tur att den här skjortan passade och kändes bra direkt. Dessutom var det halva reapriset så jag betalade endast 100 kronor.

Här hemma har det börjat bli lite kalt på väggarna och i hyllor. Vi har packat ner prydnadssaker, glas från vitrinskåpet, tavlor och lite annat  i flyttkartonger. Jag längtar till maj då vi får flytta till nya lägenheten.

11 kommentarer:

  1. Den är snygg! Jag skulle också kunna bära den, gillar svart och lagom lång är den.

    SvaraRadera
  2. Gud så härligt att inte behöva stryka den, det gillas:)
    Förstår att du längtar till flytten, det är inte länge kvar nu!
    Ha en fin kväll//kram♥

    SvaraRadera
  3. Tiden går så fort så snart är ni i den nya lägenheten. Skönt att kunna packa i god tid, det blir mycket de sista dagarna hur man än förbereder.
    Snygg tunika och till reapris då kan man ju inte motstå!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Det var ett fynd! Älskar såna fynd. Snygg också.
    Nej, jag förstår dig, man måste må bra för att ha lusten att handla. Just nu, när jag är så sjuk, så skulle det inte falla mig in att ens tänka på nya kläder, så är det.
    Det blir skönt för er när det är flyttat och klart! Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Snygg och användbar tunika.
    Förstår att det känns jobbigt att prova när du har ont.

    Kul nu när ni flyttar snart.........

    ha det så bra du kan,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Den var jättefin!
    Och det är alltid roligt när det känns rätt på en gång, när man köper ett plagg.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Finns det någonting bättre än strykfria plagg. Den var jättesnygg♥
    Härligt att flytten närmar sig :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  8. Jag köper i stort sett aldrig kläder men fy så jobbigt det är att prova..Blir helt slut på och jag har ingen värk. Men psykiskt tär det på mig :)) Köpte en jacka och byxor för en vecka sedan. Har inte köpt byxor på sju år..bara arbetsbyxor. Sommarjacka vet jag inte alls. Köpte en vit blues på lindex. Vilken pärs :)) Fattas ett par walkingskor nu. Då är det mest akuta åtgärdat.

    Kram och trevlig helg!

    Ann-Louise

    Bra med strykfritt!

    SvaraRadera
  9. Den var jättefin och såg ut att vara helt i min smak. Jag gillar inget som sitter åt och strykfritt är super! Igår var jag på en föreläsning med Diana Kadetoff om senaste forskningen om fibromyalgi genom Fibromyaligförbundet. Får du chansen, gå på den. Hon var jättebra och det var superintressant!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  10. Tassar in å önskar dig en fin kväll vännen :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  11. Påsk kramen till dig vännen♥

    SvaraRadera