måndag 29 december 2014

Julklappar och krämpor


De här fina ljuslyktorna fick jag i julklapp. Det är Ernst design. Tänkvärda budskap. De lyser så vackert.


Fick ett par sköna skinnhandskar också. Jag har aldrig ägt såna. Bara haft vantar och tumhandskar förr. Men nu har jag ett par snygga.

Här är det kallt ute. Kring -20 grader. Håller mig inomhus.

Mår inte bra ännu. Ont i halsen, hostar och känns tungt att andas.
Jag har även fått en annan krämpa, det har blivit en svullnad i ena knävecket. Jag har haft mer ont i knäna än vad jag brukar ha i en vecka nu. Googlade på det och läste att det finns något man kan få, vätska i slemsäckarna i knävecket. Det är en molande värk och stramar när jag ska böja knäet. Jag väntar några dagar och ser om det går över annars måste jag nog ringa sjukvården.

4 kommentarer:

  1. Fina klappar. Vi har ca -6 och det både räcker och blir över för mig.
    Kram J

    SvaraRadera
  2. God fortsättning ❤️
    Vilka fina julklappar :-)
    Gå inte för länge m knät... Tänker så det inte är en blodpropp
    Ha en fin kväll!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  3. Så fina handskar! Jag fick också handskar. Och ljuslyktorna, så vackra.
    Så har även jag blivit förkyld, inget kul alls. Sätter P för mycket.
    Kryakramar till dig ♥

    SvaraRadera
  4. Hoppas dubkryar på dig snarast, det har börjat ge med sig för mig nu efter två veckor, så det var mycket som ströks från att göra listan inför julen, men det blev ju lika bra iaf.
    Så fina klappar du fått!
    Såklart kommer jag ihåg att du gillar hjärtan, kul att du gillade servett vikningen, den var lätt att göra.
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera