måndag 22 juni 2015

Lite nya kläder


I dag har det varit första riktigt varma sommardagen här hos oss. Men nu på kvällen har det börjat regna.
Jag har varit på stan och köpt ett linne på Lindex. Det är i viskos, så skönt material.


Köpte även ett par cityshorts (tror jag det heter) på Intersport. Jag är lite tråkig, färgvalet blir oftast svart.


Men ett färgglatt linne har jag  köpt tidigare, det var också på Lindex.
Eftersom jag har minskat i vikt så är det många av mina gamla kläder som inte sitter så bra. Så en förnyelse i garderoben behövs :)

I morgon åker jag och Peter till stugan. Det blir premiär i år för mig. Peter har ledigvecka, han åker hem igen och jobbar sen. Hans semester börjar inte förrän 20 juli. Men han har en till ledigvecka v.28 så det är ju som lite semester.
Jag ska stanna kvar i stugan med Ludde. Det ska bli så skönt att vara där. Nästa blogginlägg kommer därifrån.

4 kommentarer:

  1. Hittade hit genom Gerd's blogg.
    Härligt när värmen kommer. Likaså solen. Då blir man glad.
    Så fina kläder du hittat.
    Skönt med en stuga. Mysigt.

    Ha en toppendag nu.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Fina kläder du köpt :#)
    Svart är en bra färg ;-)
    Typ 80% I min garderob är svart :-D

    Ha d3t så mysigt i stugan ❤
    kram ❤

    SvaraRadera
  3. Härligt med nya sommarkläder! :-)
    Här regnade det mest hela dagen igår, men i dag har det varit den första riktigt varma sommardagen!
    Härligt!
    Hoppas du får det riktigt bra ute i stugan!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Så härligt det låter att få åka iväg till stugan! Jag saknar det jättemycket även om vi har allt på samma ställe nu. Människan blir väl aldrig nöjd, eller?
    Ha en trevlig semester!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera