torsdag 12 januari 2017

6 år sen första blogginlägget


 I dag är det 6 år sen jag gjorde mitt första blogginlägg. Bloggandet har varierat mellan täta inlägg och bloggpauser ibland. Förra året gjorde jag inget inlägg alls så jag kan inte säga att jag bloggat i 6 år, utan 5. Men nu känns det kul igen. Jag är glad för att det finns någon som vill kika in och läsa det jag skriver.


De här fina tossorna köpte vi till Wilma i födelsedagspresent. Hanna sa att hon ofta känns kall om fötterna när dom varit ute med de hon har.


Dessa är i skinn med ull inuti så nu ska hon nog hålla sig varm om fötterna. Märket heter Lindberg.

 
I dag har vi hämtat hamburgare från Sibylla. Vår yngsta dotter Sara jobbar där. Hon började i maj förra året och har fått förlängd anställning till juni i år. Hon trivs så bra på sitt jobb och det känns skönt att hon har en egen inkomst.

2 kommentarer:

  1. Så din blogg har några år på nacken, den också!
    Vilka goa tossor till lilltösa! En ska inte frysa och då rakt inte om fötterna.
    Ja, vad hittar Gerd på? Jag blev överraskad, för jag blev kontaktad i går em, så det var snabba puckar. Jag lägger länk i min blogg i morgon.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Idag invigde jag och prinsessan tossorna, nu var fötterna varma när vi kom in efter promenaden :)
    Mormor hon vet ♥

    SvaraRadera