torsdag 21 juli 2011

Nymålad stol



Så här fin blev stolen vi har i hallen när Peter målat den vit . Den var i ful gulnad furu innan . Jag har haft den sen jag flyttade hemifrån när jag var 18 år . Den är praktisk , man kan förvara lite grejer i den .
Spegeln och hallmöbeln är inte färdiga ännu .
Den grå - vita plastmattan köpte jag på Rusta när vi var i Haparanda .

Vi har varit och handlat mat på kvällen på Coop . Skönt att dom har öppet länge .

 Nyss har jag tittat på Sommar med Ernst på TV . Han kan konsten att förvandla både gamla byggnader och möbler till något fint . Lagar mat , syr och pysslar med allt möjligt . Jag gillar det programmet .

7 kommentarer:

  1. Jag gillar Ernst han kan ju så mycket. Vad fin stolen blev det blir som nytt när man målar Peter är duktig kram

    SvaraRadera
  2. Jag har också kikat på Ernst med ena ögat, men jag såg inte garnvindan;))
    Smart idé faktiskt;))

    Vad fin stolen blev o vad praktisk den är;))

    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  3. den blev jättefin i vitt och praktisk när du kan ha saker i den också
    jag tycker väl att Ernst är lite fjantig men jag tittar på honom lite i allafall :)
    Sv: loppisar är kul att gå på :) även om jag kanske inte går så ofta
    tack för gratulationerna
    kramar

    SvaraRadera
  4. så fint,mattan var jättefin:))gillar också Ernst,han kan han:))

    Ha en bra helg/kramar

    SvaraRadera
  5. Perfekt att han en stol att stoppa massa saker i :)
    Ernst brukar jag sällan titta på!
    Ha en fin dag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Det blev ju jättefint! Snyggt med dynan på sitsen som passar så bra till färgerna på mattan! Det blir nog toppen när allt är klart! Jag stämde oxå träff med Ernst i torsdags efter att ha missat honom de tidigare gångerna. Han gör verkligen fin inredning med mycket fantasi och små medel, det gillar jag! Ha en trevlig Helg!Kram Maria

    SvaraRadera
  7. görsnyggt.... smart stol :-)

    Ja här är coop öppet till 22 alla dagar i vecka.. inte för att jag brukar handla så sent, men det är ju bra service :-)

    Önskar dej en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera