måndag 26 december 2011

God fortsättning på julen ♥



I dag är det Annandag jul .
Vi har haft en trevlig Julafton och Juldag . På Julafton var vi hemma hos oss .  Jag , Peter , Sara , David , Hanna , Tommy , min mamma och min bror Kjell . Den som fattades var min förstfödde , Emil .
Vi åt god julmat , fika , godis m.m.
Peter fick ett uppdrag att vara tomte hos en familj och när han kom hem därifrån och var tomteklädd delade han ut julklapparna här hemma också .

På Juldagen åt vi hos Hanna och Tommy med hans föräldrar .
På kvällen var vi till min mamma och fikade .

I dag har Peter börjat jobba . Han jobbar förmiddags-skift fem dagar men är ledig till helgen .
Jag har varit och skjutsat Sara och hennes kompis till Dundret . Dom skulle åka slalom även om det blåser mycket här just nu .

9 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft en riktigt mysig jul även om äldste sonen inte var med! God fortsättning!! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Kram och god fortsättning till dig med!
    Åh vad fint du har på din bricka :)

    SvaraRadera
  3. Fint ljusfat!
    Det låter som att ni har haft en trevlig julhelg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. låter som en superfin julhelg :)
    J har ibland ledigt i mellandagarna men nu ska han jobba som vanligt resten av veckan
    bamsekramar

    SvaraRadera
  5. Så fint du gjort på brickan, jag tror jag härmar dig ;)
    Ett sånt familje mys ni haft precis som det ska va, härligt!
    God fortsättning,
    Kramar Sussi

    SvaraRadera
  6. Hej Maria
    Så roligt att tjejerna blev nöjda.

    Nu ska jag njuta av lediga dagar, göra nya smycken, och bara vara.

    Kram Maggan
    http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. Jag ska jobba en och en halv dag nästa vecka, det är ätt lagom :)

    SvaraRadera
  8. Låter mysigt, men det låter inte mysigt att åka slalom i blåsten;))

    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  9. Låter som en riktigt mysig jul :-)
    Vad tycker Ludde om tomten?

    Vad vackert ljusfat du har :-)

    Ha en god fortsättning & en fin tisdag!
    Kram

    SvaraRadera