söndag 16 september 2012

Rostig nyckel


En gammal rostig nyckel kan vara vacker att se på . Den här har varit i dörren till vår boda i alla år vi har bott här , sen  - 81 . Jag "upptäckte" den när jag var i bodan för ett tag sen . Tog in den och knöt ett spetsband  på . Nu får den ligga framme som en prydnad . Tror att det är Marie som har fått mig att se att rostiga saker kan vara fina .


I dag har jag tagit det lugnt . Det är bara tvättmaskinen som fått jobba .
Vi har hämtat mat från thairestaurangen . Det var gott . Skönt att inte behöva laga middag .

Snart blir det TV-soffan , X-factor och en Beck film . Jag tycker det är bättre program på söndagar än fredagar och lördagar .
Ha en fin kväll ♥

7 kommentarer:

  1. Fint! Jag har också några gammla nycklar i ett spetsband som hänger på en krok i vårt uterum :)
    Ha en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så sorgsligt att vintra stugan...
    Gamla nycklar är såå vackra, vi hittade flera i stallet nu när vi städadae i helgen =)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  3. Visst är det fint med rostiga saker, i synnerhet nycklar:) har några sådana jag med.
    Tack snälla du för allt om vårt hus och allt fint du skriver, jag blir såååå glad!
    Nu ska vi kolla på roomservice på play för vi orkar inte hålla oss vakna hela Beck;)
    Sov så gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Det blev jättefint med spetsbandet, jag gillar kombinationen rostigt och skirt:)
    Ha en fin måndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  5. Blev jättefint med spetsbandet :)
    Visst är det roligt att pyssla och dona :))
    Ha en fin dag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Jättefint med nyckeln :-)

    Vad gott att slippa laga mat & unna sig Thaimat :-)

    Här var det sammma på tvn som hos dig.. trevliga program :-)

    Ha en fin måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Visst kan rost vara fint på rätt ställe...inte på bilen då :)

    SvaraRadera