onsdag 30 januari 2013

Lugn onsdag

                                                                Text på vår badrumsdörr

I dag har jag haft mycket värk .
Var tvungen att ta en värktablett för att ens orka ur sängen . Sen en till och ett varmt bad innan jag kände mig rörlig .
Så det har varit en lugn dag . Har bara grejat lite med tvätten .
Vilat under värmefilten och tittat i Jotex katalogen . Behöver nya gardiner till köket . Hissgardiner gillar jag men tyvärr passar inte de vi hade i huset . Det är inte samma mått på fönstren .
Har kollat på webshopar också . Tror det blir gardiner från Gårdsromantik . Där finns mycket fint , både gardiner och annan inredning .


Efter middagen for jag och Peter och handlade på Coop . Ett tråkigt måste , men lättare när man är två :)

Har man inga andra bilder att visa funkar det alltid att fota Ludde . Jag lånade Saras systemkamera och fotade . Kanske jag också behöver en bra kamera ......  ;)

5 kommentarer:

  1. Fina Ludde :-)

    Jobbigt när man vaknar & kroppen trilskas så mycket... Iof tycker jag att varje morgon är stentuff.. Det är då jag mår som sämst....

    Vad bra att ni har handlat :-) Ett nödvändigt ont & väldigt bra att göra tillsammans :-)... Jag plockar i & maken bär :-D

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin text på badrumsdörren..
    Lider med dig..men varmt bad lät ju bra!
    Kram till dig!
    Carina

    SvaraRadera
  3. STOR kram till dig vännen♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Precis en sådan text har jag letat efter, var har du hittat den..!?!

    Visst är det tråkigt när man är helt slut i kroppen, lyssna på det, som du iof gör och låt den vila.

    Gårdsromantik är en fantastisk butik, Maud, som har den, är supertrevlig att handla av.

    Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Jobbigt med värken, hoppas du mår bättre idag! Jotex katalogen är alltid roligt att drömma sig bort i;)
    Hoppas dina nya hissgardiner blir bra!

    Kram Lussan

    SvaraRadera