lördag 5 september 2015

Stan


I dag har jag varit på stan i Piteå. Det blev inte så mycket shoppande. En bok, servetter, ett doftljus, hundmat och en ljuslist till Sara.
Jag provade massor av kläder men hittade inget jag fastnade för. Det jag ville ha fanns inte i min storlek.
Det kom en hård regnskur när jag körde hem från stan, men det klarnade upp snabbt igen.

Vi har ätit hämtpizza som Peter hämtade i Rosvik som samhället här i närheten av stugan heter. Jättegod kebabpizza.

Kom nyss in från en promenad med Ludde.


                                                   ♥♥ Ha en fin lördagskväll ♥♥

5 kommentarer:

  1. Så är det ofta för mej också, att man provar kläder och storleken inte finns. Eller så är det något som inte ser bra ut.
    Håller med om att kebabpizza är gott!
    Så söt Ludde är!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Så fin han är Ludde där han ligger :-)

    Synd att du inte hittade ngr kläder...
    Vi åt oxå pizza igår :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  3. Faktiskt åt jag pizza med mina örebroare i fredags. Familjepizza. Gott.
    Ludde är jättefin, säkert en mysig vovve.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Pizza är så gott. Tråkigt när man inte hittar kläder när man behöver nya.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Till att börja med, Grattis i efterskott!! Jag har haft så fullt upp i livet ett tag så det har varit lite dåligt med kommentarer även om jag kikat in hos dig!
    Ludde, så söt han är! Jättefin bild!
    Trist att du inte hittade de kläder du ville ha men ibland!

    Batteriljusen blev jättefina hos dig! Jag har också såna lite här och var! De är så praktiska och ger så mycket stämning!

    Ha en riktigt fin kommande vecka!

    SvaraRadera