tisdag 21 februari 2017

Sockar


En tjej på Saras jobb sålde kläder från Ullmax. Föreningar och skolklasser brukar sälja och får då en liten vinst av de sålda produkterna. Man kan även beställa därifrån online som privatperson.
Jag beställde de här ullfrotté-sockarna med långa skaft i 2-pack. Tänker att förutom att dom värmer skönt ute så kan jag ha dom inne i stugan när vi börjar vara där i vår. Brukar vara kallt på golven då.
Sara beställde en grå mössa med samma mönster på.


När jag vilade i dag låg jag och tittade i reklambladet om bokrean på Coop som startar i morgon.


Blir nog ett besök där i morgon. Många av böckerna har jag redan läst men brukar alltid hitta några nya. Har skrivit upp böcker jag vill ha.

2 kommentarer:

  1. Så fina sockar du köpt!
    Jag köpte en bok på bokrean idag. Tycker man hittade fler bokfynd förr.
    Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Vilka gosiga strumpor, och bokrean ska jag ta mig en sväng på fast om det blir några böcker köpta vet jag inte. Men känner jag mig själv rätt så blir det säkert nån i alla fall..
    Kramar♥

    SvaraRadera