torsdag 28 juli 2011

Ännu mer nymålat



 Bordet i vardagsrummet har också fått vit färg på sig . Det är ett IKEA bord som var i bokfanér innan , men eftersom alla andra möbler i det rummet är vita (utom soffan och gungstolen) blev det så fint nymålat . Bokhyllan som vi tidigare hade i vardagsrummet var inte vit men den är nu i datarummet .

Jag borde fotat före och efter bilder men nu blev det bara efter bilder på allt som Peter målat . Men nästa gång får jag tänka till innan och ta före bilder också .


Det här kakfatet har han också målat , det var omålat  trä innan. Det är min svärfar som gjort det för många år sen . Han gillade att snickra .

Jag har nyss duschat Ludde och klippt klorna . Känns skönt när det är gjort .

7 kommentarer:

  1. vad fint det blev :) det är alltid roligt med lite förändringar
    så Ludde har fått bada idag :) visst är det så att vovvar inte riktigt gillar det här med kloklippning
    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag visade maken för att försöka få honom inspirerad... & vem vet "plötsligt händer det" & då kanske jag oxå får vita möbler....

    Känns tryggt att det inte blir smått om 9mån ;-)

    Mina nattliga promenader hade med tråkigheter att göra.. En klasskamrat till min sons pappa mådde dåligt & grannen blev orolig för honom... tur att det var lugnt.. :-)

    Ha en god natt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fräscht och fint med vitt :)

    Hjärtan på tråd det är en favorit blomma. Vilket fint arrangemang du har :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bordet blev jättefint! Vitt är så fräscht!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  5. Ohhh vad snyggt det är;)) Vilket härligt kakfat, toppenfint;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  6. Vad snygt det blir med vit tycker jag. Ha en bra helg,

    SvaraRadera
  7. Det är så fint med vitt!

    SvaraRadera