måndag 18 juli 2011

Lite nytt från IKEA



Nu är det 1½ månad sen David , våran 19-åring flyttade hemifrån . Han trivs bra i sin lägenhet . Kommer hem till oss på middag ibland och med sin tvätt .
Vi har inte tapetserat om i hans rum ,  eftersom han hyr lägenheten i andra hand så vet man ju inte hur det blir sen . Han kanske flyttar hem igen , det är svårt att få en lägenhet här i våran kommun .
Vi har flyttat in bäddsoffan från datarummet till hans rum . Den svarta byrån är Davids som inte fick plats i lägenheten .
Den vita stora mattan , kuddfodralen och filten köpte vi när vi var på IKEA .




 Köpte även dessa fina blomkrukor och blommorna i dom två krukorna . Vilken prisskilllnad på blommor jämfört med blomsteraffären . Har placerat dom i köksfönstret men det blev så dåliga bilder i fönstret så jag var tvungen att flytta dom på bordet för att fota .


6 kommentarer:

  1. Ohh vad fint du har i sonens rum, ja, du, man vet aldrig när det gäller boende hit o dit, men skönt att ha rummet som ett gästrum;))

    Du var så snabb att kommentera inne hos mig, så jag tror inte du hann se bilderna, hihi, de kom liksom in i efterhand;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  2. De där krukorna stod jag och höll i sist jag var på IKEA, men så blev jag tvärsnål och ställde tillbaka dem.
    Tur Bea har flyttat till Sundsvall, då har jag nära till IKEA.....också;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. vad fint det blev :) krukorna med spets på är jättefina
    kramar vännen

    SvaraRadera
  4. Skönt med ett extra rum men som du säger man vet aldrig om de kommer hem igen. Krukorna är jättesöta!
    Så fin er altan blev. Vi funderar också på om vi ska ha tak över en del av vår.

    Ha det så bra!
    Ageta

    SvaraRadera
  5. Det blev ju jättefin, fräscht :-)
    Jag gillar gardinen oxå.. så snygg :-)
    En sväng till IKEA är inte dumt alls, man får t.om lust att städa när man kommer hem för att göra allt fint :-)

    Ha en riktigt fin tisdag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefint i sonens "gamla" rum! Fräscht med den vita mattan och kuddarna! Visst är krukorna med spetskant superfina!! Har också investerat i 2 stycken!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera