torsdag 18 augusti 2011

Så fin




Nu har jag fått min  sjal som jag vann i utlottningen på Maggans blogg Vindsromantik . Tack !
Den är jättefin och passar till många olika kläder .  Hon skickade det gulliga kortet som hon gjort själv.
Titta gärna in på hennes blogg . Hon har så mycket vackra bilder från sitt hem . Och hon tillverkar egna smycken som finns på  smyckesbloggen  som man hittar till på hennes sida .

Här har det regnat hela dagen . Ludde gillar inte det . Han skyndar sig snabbt in .

Nyss har jag tittat på "Sommar med Ernst" , sista delen i programserien för i år . Otroligt hur dom förvandlat ett hus som bara var ett skal till något så fint .

7 kommentarer:

  1. Visst blev dörrarna underbara, både de med glas och de svarta. Vitrinskåpet blev också så fint, ja listan kan göras lång:)
    Kul att du vann, ska kika in och kolla hennes blogg också!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Den passar ju jätte bra Fint kort. Jag har missat Ernst hela tiden synd för jag tycker det programmet är bra. I helgen får vi umeå besök Inger och Torkel det ska bli kul. Ha en trevlig helg kram

    SvaraRadera
  3. Grattis - den sjalen är jättefin
    här tittades också på Ernst, här blir det regn imorgon istället
    kramar

    SvaraRadera
  4. Ohh vad vacker sjalen är o så användbar;))

    Här har vi inte haft nåt regn idag, o det är vår vovvsing glad över, hon gillar inte heller regn o rusk;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  5. vilka fina grejer du fått :-)

    Idag blir det regn här.. det hänger i luften...

    Önskar dej en mysig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fina vinster!! Ja här är vädret oxå bedrövligt idag! Har regnat hela dagen och det är kallt!! Missade Ernst igår...så det blir till att titta på TV4 play igen. Han är så duktig!! Synd att det var sista avsnittet för den här säsongen!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera