onsdag 6 mars 2013

Frissabesök


I förrgår duschade jag Ludde. Det är ett "fyspass" som jag känner av i kroppen ännu. Men nu är det gjort för denna gång. Han är ren och fin . Mjuk som ett lamm :)

I går var jag till frissan . Klippte och färgade över de gråa. Ingen ny frisyr eller något spännande. Jag är alltid nöjd när min frisör Marianne gjort sitt jobb. Så varför ändra på något jag trivs med ;)
Här kommer en diffus bild...........hur svårt kan det vara att fota sig själv ? Tog många bilder men detta var den enda som jag kan tänka mig att visa. Kolla i den snygga modellposén med knuten näve ......hahaha....


I dag har Peter gjort potatispalt. Jättegott! Han är bra på att göra palt. Min mamma har varit här och ätit med oss. Det uppskattade hon. Fick med sig en matlåda så hon kan steka palt också.

10 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Tack så mycket! Känns jätte kul med något nytt :) Fin du blev efter frissa besöket. På tal om det skulle jag nog oxå behöva ta en tripp dit :/
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig pose.. avslappnad ;-)

    Snyggt blev det iaf :-) Snygg är du!

    Visst är det härligt när hundarna är rena & fina.. Mjuka & luktar gott :-) men det är ett tungt jobb.. Jag brukar leja ut det till maken då vi har badkar & jag har svårt att lyfta den 15kg tunga Zingo :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Min fina mamma, jo du kunde hehe satt armen å stå mot byrån, eller be kära lilla syster fota dig med sin dyra kamera :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Ludde är ju så himla söt! JA, det är du också:) Fin bild och vilken proffs posé! Jag skulle behöva akut besöka frissanockså!!!
    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning! lycka till!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Söta lilla Ludde♥ Visst är det gruvsamt innan man kommer till skott med att duscha vovsarna. Men sen blir dom så fin och luktar så gott :)
    Fin du blev i håret. Skönt att få bort lite överflöd :)
    Palt är riktigt mumma♥
    Ha en fin dag!
    Kramen goa du♥

    SvaraRadera
  6. nej, varför ska man ändra på det som man trivs bra med
    jag gillar din modellposé :)
    kramar

    SvaraRadera
  7. Fina och nyklippta båda två, önskar er en bra dag;)

    Kram Lussan

    SvaraRadera
  8. Då glänser både du och Ludde nu då med snygga frisyrer!
    Bortskämda av husse med god mat, låter toppen i mina öron :)
    Kramar Sussi

    SvaraRadera
  9. Ser fint ut! Knuten näve betyder väl att du är stark,
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en härlig helg med vårsol

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera