tisdag 12 mars 2013

Krona


I dag visar jag en bild på en krona. Jag har länge velat ha en sån och nu har jag en :)
Peter såg lite fundersam ut när jag köpte den för ett tag sen. Han förstod inte vad man skulle ha den till.
Det är tur att han inte bryr sig så mycket om inredning. Tror inte han hade valt så mycket hjärtan, änglar och lantlig inredning ;)


Kronan har jag placerat på sekretären i lilla hallen på övervåningen.
Man kan ju variera sakerna i den. En blomma , ett ljus eller annat som man gillar.

10 kommentarer:

  1. Jag minns att jag köpte två stycken hos Jotex, en stor och en mindre. Undrar var de är någonstans...;)

    Min man bryr sig inte så mycket heller, vilken tur du och jag har som har fria händer!!

    Hoppas du har en lugn och skön (och värkfri!!) kväll.
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå ha en sådan men en brunaktig/rostig för det är de färgerna vi har i vardagsrummet.. Vem vet en vacker dag så.. Jag vet var de finns & har klämt på de många ggr ;-)
    Vad fint det blev med din krona :-)

    Tack för din fina kommentar hos mig <3
    Kram

    SvaraRadera
  3. :) det är likadant med J, han tycker om det jag skaffar och vill ha till hemmet, nu ska jag till exempel skaffa en köksmatta, ett flertal år har vi varit utan matta i köket men nu vill jag ha en igen, jag har redan bestämt mig för en, utan att ha frågat J vad han tycker :)
    din krona är jättefin
    kramar och en fin dag till dig

    SvaraRadera
  4. Så fint och smart ;)
    Det är alltid kul att kunna ändra och förnya med det man redan har!
    Ni har fått det så fint...
    Kramar Sussi

    SvaraRadera
  5. Jättefin krona! Passar fint till många saker precis som du skriver. Snyggt där sekretären. Jag har också några kronor. Bla en som jag gjort själv. Den ligger visst nedpackad i en kartong någonstans. Fy farao, vad jag har mycket saker om jag tänker efter! ;o)

    Hoppas du har en fin dag!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  6. Fin krona du köpt♥
    Jag längtar tills vi får inreda vårt nya huset med lite av varje :)
    Nu när vi åker till Ikea på lördag, kanske man hittar någonting snyggt♥
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  7. Du är så duktig på inredning. Jag har noll koll på sånt. :p
    Något gardintyg har jag inte hittat ännu heller, fast jag har faktiskt varit på tygklippet.
    Där fanns mycket fint, men jag vet inte riktigt ...jag tror att jag ska kika om det finns någon färdig kappa på metervara, tex på jotex. Det får bli något enkelt.

    SvaraRadera
  8. En sådan krona har jag oxå..Den är jättefin och som du säger, lätt att variera det man har i den. Jag har en stor oxå som brukar få vara ute om sommaren med något fint i...

    Kraaam

    SvaraRadera
  9. Åh, så vackert;)
    Ha en fin dag/
    Kram Lussan

    SvaraRadera
  10. Den var jättesöt...glömde skriva det!
    Tycker ni verkar fått det jättemysigt i nya huset/lägenheten..förstår att du trivs!
    kram till dig
    Carina

    SvaraRadera