söndag 24 mars 2013

Snart


Snart kommer min förstfödde hem.
Klockan 22.30 landar planet i Kiruna (10 mil härifrån). Peter har åkt dit för att hämta honom.
Vi har en flygplats här men det var billigare att flyga till Kiruna.
Ska bli så roligt att få rå om honom i en vecka :)


Sängen är bäddad till honom i vardagsrummet.
Vi har persienner i fönstrena och en skjutdörr där så han får sova ostört, även om det inte är ett gästrum.


Ludde har tittat och funderat vad jag håller på med......vem ska sova där.......

                                                            ♥ ♥ LÄNGTAR ♥ ♥

( Jag måste nog göra ett tillägg här, tänkte inte på att alla som läser här vet ju inte att min förstfödde är ingen liten kille utan 29 år :) På bilden är han 1 år.  Han bor i Göteborg och det är två år sen han var hemma )

18 kommentarer:

  1. Säkert spännande för Ludde också! Och för lillgrabben inte minst! Vi har 4 (fyra) gamla päronträd på vår tomt. Du får komma hit till hösten, då får jag sätta upp en skylt med GRATIS PÄRON! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Haha, men man vet aldrig, det kanske blir spännande ändå!
    Kram igen

    SvaraRadera
  3. Vad kul att få hem Emil. Oj vad sent han kommer och det är ju långt att köra. Ha en trevlig påsk. Vi åker till Göteborg på onsdag. Elliot fyller 1 år.

    Kram från Anki

    SvaraRadera
  4. Förstår att du är glad!! Så himla trevligt att få rå om honom nu då! Perfekt med sådana där uppblåsbara sängar.
    Själv ska jag börja jobba så smått imorgon...dock bara tre timmar, men hoppas det funkar!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt att få hem storgrabben, man har ju en ständig längtan efter sina barn nu när de lämnat boet!
    Jag vet inte än hur det blir för oss i påsk, om Bea och hennes familj kommer hem. Men alla andra kommer, så vi blir många runt matbordet ändå:)
    Stor kram♥

    SvaraRadera
  6. Kan tro du ser fram mot veckan, ha det bäst;)

    Kramisar Lussan

    SvaraRadera
  7. Förstår att du längtar efter sonen. Barnen är det bästa vi har♥
    Jag har inte träffat min sonen sedan torsdag. Och jag längtar efter honom♥
    Kramen fina♥

    SvaraRadera
  8. och nu har han redan sovit en natt i den där sängen :) jag förstår att du längtat efter honom
    ha nu en riktigt härlig vecka tillsammans med sonen
    kramar vännen <3

    SvaraRadera
  9. Åhhh vad roligt :-)
    Förstår att du längtat...
    NJUT AV DENNA VECKA :-)

    Kände Ludde igen Emil?

    ha en underbar dag!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag är så glad för din skull att han är hemma hos er! Hoppas ni har det bra och mycket roligt tillsammans!
    Jag är på landet hos Sanna fortfarande, ärligt här!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  11. 2 år?? Förstår att du längtar som ett tok efter honom. Krama och pussa på honom nu :D
    Kram

    SvaraRadera
  12. Skäm bort han nu under helgen, låt han bestämma maträtterna o aktiviteterna under påsken. Rå om han ordentligt. O sen, hälsa han så gott.

    Tommy

    SvaraRadera
  13. Vad roligt för er alla! Vad han ska få mysa och bli uppassad av mamma och pappa och syrran ;)
    Så fint bäddat att kanske Ludde kryper upp och lägger sig hos honom ;)
    Ha det nu bara underbart tillsammans :)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  14. Hejsvejs! :o)

    Känns som det är sååå länge sedan jag tittade in här hos dej. Vet inte hur det går till, men jag får det bara inte att bli av att sitta vid datorn. Kul att läsa tillbaka här hos dej på allt jag missat.

    Hoppas du just nu njuter för fullt av att få rå om sonen. Två år är en lång tid. Jag har turen att ha alla mina tre tjejer inom en radio av ca 7 mil. Så vi ses nästan varje vecka.

    Ha det nu så gott och så passar jag på att önska en riktigt fin och skön påsk till dej och de dina.

    Stora påskkramar
    Monika

    SvaraRadera
  15. Två år är en lång tid. Hoppas ni har det riktigt gott tillsammans!!

    Har du sett att du vunnit påskharen (eller var det andra priset)hos ::fina::? Grattis till vinsten! :)

    Glad Påsk till er!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  16. Åh vad mysigt att få ses igen efter så lång tid! Och vilket välkomnande han får med nybäddad säng och vovve som väntar :-) Glad påsk! Kram, Josefine

    SvaraRadera

  17. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Önskar er en underbar Glad Påsk helg.
    Så härligt när familjen samlas.

    Kram Mggan

    SvaraRadera