torsdag 13 mars 2014

Bloggpaus


Jag tar en bloggpaus. Inspirationen och lusten att blogga saknas just nu.

Jag har tillfälligt ändrat där man kommenterar här i min blogg. Har satt inställningen på de som kan kommentera är : Användare med konto i Google. Jag får en massa kommentarer genom bloggen på min Hotmail som är skrivna på engelska och att man ska klicka på deras sidor (vilket jag inte gör). De syns inte på bloggen, bara på min Hotmail. Väldigt irriterande att få ca 20-30 såna per dag! Och nästan alltid genom samma inlägg, ett från i augusti förra året.
Vet inte om det hjälper att ändra inställningen för kommentarer. Testar och ser om de stoppar ovälkomna kommentarer.

 Ha det bra alla ♥    Återkommer ♥

9 kommentarer:

  1. Ha det bra!! Vi ses igen! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Maria, jag får också en del kommentarer och de är på engelska, som kommer i min gmail. Men de syns aldrig i bloggen utan hamnar i skräppost.
    Irriterande, men jag bryr mig inte om dem.
    Ha det gott, och pausa lite. Kram♥ Gerd

    SvaraRadera
  3. Det verkar vara lite lika överallt vad jag har förstått. Pausa lite du och välkommen tillbaka senare! Kram så länge / Anki

    SvaraRadera
  4. Irriterande med alla mailen..
    Ha det gott, vi ses <3
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen!

    Jag får också massvis med såna meddelanden. Gör som du, öppnar aldrig. Utan slänger bara på en gång.

    Hoppas du har en fin paus och bara försöker må gott och göra roliga saker.

    Varm kram
    Monika

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas du kommer tillbaka snart, om inte annat när du har många bilder att visa från er stuga:)
    Stor kram♥ till dig vännen

    SvaraRadera
  7. Hoppas vi ses snart igen fina Maria ♥

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag får också en massa sådana kommentarer.
    Vi ses snart hoppas jag!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  9. Peppar, peppar men det har aldrig drabbat mig..

    Kram Maidi

    SvaraRadera