lördag 6 september 2014

Fågelbur


Jag har länge velat ha en fågelbur som man kan ha en blomma eller ett ljus i. Nu har jag en :)
Den här hittade jag på Coop. Den kan hängas i taket eller fönstret, men kan även stå på ett bord eller annat.

I dag har jag köpt en blomma till den och hängt upp i taket. Som tur var fanns det en krok där redan. Det är svårt att hänga upp saker på väggarna och i taket eftersom det är betong. Man måste alltid borra. Vi har alltid bott i trähus tidigare så detta problem har vi inte haft.

                                              ♥ HA EN FIN LÖRDAGSKVÄLL ♥

4 kommentarer:

  1. En sån är jag oxå på jakt efter :/)
    Fint!!
    Ska kolla Coop :-)
    Titta i min blogg i inlägget från 7/8-14 tror det heter på efterfrågan. Så får du se pigtittaren lite närmare :-)
    Min mormors gamla skåp och pigtittare som jag fick efter henne när hon gick bort... Maken har målat & jag är så nöj & de möblerna är värdefulla för mig ❤️

    Kram ❤️

    SvaraRadera
  2. Åh, det blev jättefint med fågelburen! Så där skulle jag också vilja ha, men här är betong, som sagt, så svårt själv.
    Kram och go söndag ♥

    SvaraRadera
  3. Åååhhh vad roligt att du har börjat blogga igen, det har jag saknat! Lägenheten verkar jättefin och ljus. Jag vill också ha en fågelbur. Har sett en fin på Rusta som jag nog tänker önska mig i present. Må så gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  4. Mycket söt!
    Har själv en liknande bur men nästan lite gråsvart sådär är den.
    Alltid fint att ha en blomma i...............

    Ha det fint,
    kram Anneli

    SvaraRadera