torsdag 25 september 2014

Snötäcke och nya böcker


I dag mår Ludde bättre. Han åt mat i går på kvällen och har ätit i dag också. Lite trött är han.
Vet inte vad som orsakat detta. Det enda som hänt är att han klämde sin tass i förrgår när Peter tog med han  till min mamma och hälsade på en stund. Han var så ivrig att gå in till henne och fastnade med tassen i ett galler som är utanför porten. Då pep han högt men har inte visat att han har problem att gå eller att det gör ont när man rör tassen. Men kanske han fick någon sträckning och har ont ändå.

Så här såg det ut i morse hos oss. Men nu har snön tinat bort. Peter har bytt till vinterdäck för det var halt när han kom hem från nattskiftet.


I dag fick jag ett paket från CDON med tre pocketböcker jag beställt.
Snabb leverans, bra priser och erbjudanden. Jag beställer mycket böcker från CDON.

7 kommentarer:

  1. Snö och vinterdäck, bah! För tidigt ;)
    Gott att vovven blivit bättre och nu har du läslektyr, ser jag!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Jag ska börja läsa Liza M:s bok, kan tänka mig att den är bra!
    Lille gullige Ludde, härligt att han kryat på sig:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Åh, så skönt att han mår bättre! Och snö.....vad jag längtar!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men oj ni har ju vinter...
    Vad skönt att Ludde mår bättre ❤️
    Hoppas det bara var ngt tillfälligt
    Kram

    SvaraRadera
  5. Stackars liten, hoppas han mår ännu bättre i dag.
    Kul med nytt att läsa.
    Ha en skön helg, Kram J

    SvaraRadera
  6. Det var bra att Ludde mår bättre. Vi mår bra i stugan i Ösmo.
    Kjell. Birgitta & Ester

    SvaraRadera
  7. Oj då, ni hörde till dem som hade fått snö!
    Boken av Liza Marklund har jag läst, tycker dom blivit allt grymmare på senaste tid, t.ex. hade Du gamla, du fria en del rätt råa texter.

    SvaraRadera