fredag 26 december 2014

Annandag Jul


Julaftonsfirandet gick bra. Lite trångt men det gjorde ingenting. Så trevligt med alla samlade.
Jag fotade flera bilder, men tyvärr blev alla bilder så suddiga och dåliga så ingen kan visas här.
Jag visar en bild på min amaryllis i stället som blommar så vackert, den har fått åtta blommor.

I går åkte Hanna och Jonas hem till Överkalix, dom skulle jobba.
Peter jobbade också och gör det veckan ut.
Vi var bjuden på mat hos mamma i går. Min bror har bott hos henne, han åkte hem till Stockholm i dag.

Jag känner mig inte ok. Ont i halsen och hes. Men ingen feber. Fibromyalgivärken i kroppen blir värre när jag blir "vanligt sjuk". Jag tar det lugnt och vilar.
I dag har vi ätit tacos, känns att det räcker med julmat nu.

4 kommentarer:

  1. Ja, man blir fort trött på julmaten. Jag själv åt nötkött med grönsaker.
    Visst finns det stjärterum för nära och kära!
    Synd om dig med dina sjukdomsbesvär, det förtar.
    Ha det så bra och go' kram! <3

    SvaraRadera
  2. Härligt att julaftonsfirandet gick bra! Det är svårt att fota när det inte är ljust och folk rör sig. Men blomman var vacker!
    Vilken jättefin bild du tagit på ert torg. Riktig julstämning! Så roligt med adventskalendern i fönstren.

    Önskar dig en god fortsättning!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Förstår att ni hade mysigt tillsammans, det är så det ska vara över julhelgerna.
    Synd att du inte mår riktigt ok, vet hur jobbigt det är att må dåligt.
    Julmat har jag inte frossat i direkt, utan äter ungefär detsamma året om.

    God fortsättning nu,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Åtta blommor på amaryllis det är häftigt!
    God fortsättning. Kram J

    SvaraRadera