fredag 30 januari 2015

Mycket snö


Det har snöat massor här i två dagar nu. De som jobbar med snöröjningen har mycket att göra.
Det har fastnat ett snötäcke längst ner på fönsterrutan.


Jag har beställt böcker från CDON. Just nu fick man köpa fyra pocketböcker för 149 kronor. Det är bra pris. Så nu har jag att läsa några veckor.

Nyss var jag på stan en sväng. Köpte en svart-vit tunika som jag hade provat och lagt undan tidigare i dag. Mellan kl. 18-20 fick man 25% rabatt på ett köp, det var därför jag köpte den nu på kvällen.
Det är "Polarvinternatten", ett jippo här på stan i kväll. Med lite olika aktiviteter ute på torget och erbjudande i kvällsöppna butiker.
Dundrets skidbackar har nattöppet till kl.24. Det är gratis att åka i kväll.
Det är bra när det ordnas något så här i januari som är en ganska seg och händelselös månad.

                                          ♥♥ HA EN TREVLIG FREDAGSKVÄLL ♥♥

3 kommentarer:

  1. Kul med en ny tunika o till bra pris :-)
    Nu har du lite att läsa... Vad bra!

    Vi har haft en jätterolig kväll!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  2. Kul med nytt! Jag har inte läst någon av de böckerna, men sett filmen Gone Girl och den var bra. Kram J

    SvaraRadera
  3. Oj, det var mycket snö!
    Vi har fått lite här också, men bara lite.
    Trevlig med ett klädfynd, det piggar upp!
    Ha det så gott, kram, Gerd ♥

    SvaraRadera