onsdag 20 april 2011

Biobesök

I dag har maken gjort palt. Det var gott. Dottern med sambo har också ätit här. Han gör alltid så mycket palt så det räcker till en middag till. Vi brukar steka palten då, det är lika gott som nykokad.

Har nyss kommit hem från ett biobesök . Vi var och såg "Hur många lingon finns det i världen?". Det var en jättebra film , jag gillade den . Både skratt och gråt. Så härliga skådespelare. Rekommenderas !!

Fjäderhjärtat har jag köpt på Interflora , tycker det är så fint.

9 kommentarer:

  1. Gott med palttttttttt kram

    SvaraRadera
  2. Jag har hört fler som säger att den filmen är så bra, men innan jag fått tummen ur så har den väl kommit ut på DVD;)
    Jättefint hjärta, Interflora har många fina saker!
    Sov så gott!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Gott med palt! Men jag tycker nästan att den är godare uppstekt :)
    Många säger att den filmen är jättebra! Måste kanske se den jag oxå :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  4. palt har jag aldrig ätit, jo hjärtat är jättefint, tack för filmtipset :)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en glad påsk!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  6. Ja, vi har sommar hus 100 mil bort...drygt till och med. Är nog idiotiskt eftersom det tar 13 timmar att köra ner hit med bil. Blir inte några besök över hegen om man så säger. Är lärare så sommaren blir lite längre än för vanliga anställda. Var skönt när barnen 83, 85, 86, 92 var små. Ett paradis på en ö. Ha en skön påsk.

    SvaraRadera
  7. Jag har oxå hört att den filmen ska vara bra!! Säger som Marie....blir nog till att se den på DVD....:-)
    Fjäderhjärtat är jättesött!!
    Ha en skön påsk!!
    Kramar
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  8. Hjärtat med fjädrar var fint liksom ditt påskris med vita fjädrar.

    Glad påsk!
    Agneta

    SvaraRadera
  9. Glad påsk hälsningar från Birgitta & Kjell i stugan i Ösmo!
    Strålande sol och nästan 20 grader. Vi har fikat i badenbaden och kaninen skuttat i gräset och njutit av årets första maskrosor.

    SvaraRadera