tisdag 19 april 2011

Påskris

I dag har jag varit och klippt mig och färgat håret. Det känns skönt . Tror jag väckte ett litet bloggintresse hos min frisör, det blev att vi pratade om mitt bloggande . Tyvärr blir det ingen bild på mig . Håret är jag nöjd med , fotade några bilder som inte funkar att lägga ut här , behöver nog en ansiktspiffning också i så fall.

Så det får bli en bild på påskriset jag piffat i stället. Blev inspirerad av min bloggvän Anni som hade satt vita fjädrar i sitt ris . Jag har alltid haft färgade fjädrar tidigare men tyckte det såg så fint ut med vita. Det är så kul när man kan förnya sig och få ideér av andra bloggare. Ibland ett recept , boktips eller inredningsdetaljer.

7 kommentarer:

  1. Såg idag när jag var på willys och handlade, att man kunde köpa färdig klädda påskris! Men tyckte det var dyrt så jag tror jag plocka i stället :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Vad fräsch o snyggt det blev, vitt är alltid fint, hihi, jag brukar alltid ha enfärgat, men i år har jag "strössel-färger" ;))
    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  3. Enfärgat är faktiskt snyggast, det där blev jättebra!
    I morgon får du ta och piffa upp ansiktet så vi får se hur håret blev;) Annars kan du retuschera;))
    Sov så gott!
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. jo, det är jättefint med vita fjädrar i riset
    Sv: jag har köpt en hårtrimmer som jag använder när jag friserar Sluggo, det går så mycket lättare då
    ha det gott - kramar

    SvaraRadera
  5. Vad gullig du är. Håret blev säkert kanon.Behöver också gå men har ingen tid.
    Ha en super härlig Påsk .
    Kramiz Anni

    SvaraRadera
  6. Jättefint med vita fjädrar! Har köpt med mig några paket och ska dekorera lite ris när vi har parkerat husvagnen!!
    Skönt att ha fixat till håret!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  7. Jag har fortfarande gula fjädrar. Jobbar sista dagen imorgon sedan ledig till Tisdag. Ha en bra påsk hälsa alla som jag känner. kram

    SvaraRadera