måndag 15 augusti 2011

Jag vann !

Jag har inte gjort något inlägg på länge nu , ibland tappar jag inspirationen och vet inte vad jag ska skriva om . Men jag har läst era bloggar varje dag .

När jag kikade in på Maggans blogg Vindsromantik för att se vilka som vunnit i hennes utlottning såg jag till min förvåning att JAG vunnit första vinsten , den här fina sjalen . Jag blev jätteglad .Vilken tur , det var ju jättemånga som var med i utlottningen.



I går kväll skulle jag fota ute i mörkret , men det gick inte så bra . Man måste nog ha en bättre kamera för att få till det mysiga ljuset  i bilderna . Jag har köpt en solcells-lykta som lyste så fint bredvid blommorna på altanen , men det ser man inte på bilden .


9 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten vännen!
    Visst blir man glad när man vinner :)
    Kul att du är tillbaka igen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. Så där ja, härligt att du är tillbaka och STORT grattis till vinsten!
    Sov så gott/kram♥

    SvaraRadera
  3. grattis vännen - den är jättefin :)
    fina blommor
    Sv: det var visst bara vissa delar av Göteborg som fick så där mycket regn
    kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis till den fina vinsten;))

    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten!!! Vad roligt att just du vann den :-)

    Prova att ta kort utan blixt så kanske det ser mysigare ut?

    Roligt att höra ett livstecken ifrån dej!

    Tack för din omtanke!!<3
    Må så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis! Den var ju jättefin!

    SvaraRadera
  7. grattis till vinsten,kul att just du fick vinna:))

    härliga bilder på din altan:))kramar

    väntar på att regnet ska komma........ska komma mellan 30-50 mm på 12 timmar säger dom ju.Huvva

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten du har tur som vinner. Fina blommor ha det så bra kram

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten! Vilken fin sjal.
    Tjusiga blommor du har på altanen :)
    Kram

    SvaraRadera