tisdag 30 augusti 2011

Utblommade



I dag har jag varit på stan . Sökte efter byxor . Tjockare leggins , treggins eller vad dom nu kallas . Som stretch-jeans fast med resår i midjan . Svarta eller jeansblå . Dom är så sköna . Men det fanns inga som passade.  Precis den storleken jag skulle ha var slut . Kommer in senare så jag får vänta .
Men jag köpte en jeanskjol som var fin .

Jag har nyss kastat bort uteblommorna som vi hade på bron . Dom var utblommade och fula . Vid en närmare titt var dom full med gröna små bladlöss också . Inte undra på att det varit så kladdigt på bron sista tiden .
Det blev bara betongprydnaderna kvar . Får väl köpa lite ljung och ställa dit .

I går började ett av mina favoritprogram " Halv åtta hos mig " igen . Tittade även på "Robinson" . Det blir nog samma i kväll .

9 kommentarer:

  1. Leggings eller vad de nu heter, de är absolut bäst!!
    Jag har också börjat så smått att ta bort blommorna ute, nu får man satsa på höstblommor istället.
    Ha en fin TV-kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Här har uteblommorna blivet en aning dåliga, bladen har börjat gulna!
    Men visst får dom vara kvar ett tag till :)
    Halv åtta hos mig är super duper bra program :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  3. Legging är så skönt! Vi har visst samma favoritprogram också
    ha ne fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. min Lyckliga Lotta står på bron och blommar för fullt ännu det är jag glad för
    kramar

    SvaraRadera
  5. Idag har jag inhandlat en ljung, det är höstlikt tycker ajg.

    Mitt ena favvo-program började också ikväll....House;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  6. ett par sådana jeansleggings letar jag efter oxå nu :-) Har du tips vart du hittat sist jag tittade fanns det inget som passade mej...

    Ljung är vackert :-)

    Önskar dej en fin onsdag!
    kram

    SvaraRadera
  7. Ja det finns fler här som behöver göra nåt åt växterna på bron - jag!
    Kul att hitta nya kläder, nu när hösten kommer och man behöver piggas upp lite.
    Synd endel var slut...
    Fina betong prydnader, gjort själv?
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  8. jag köpte stretchjeans på lindex för 199 kr, det var med dragkedja i sidan. Supersköna =) Bara ett tips! Kram

    SvaraRadera
  9. Jättesöta betonghjärtan och ros du har! Tycker det är så snyggt när man dekorerar med sådant! Kram Maria

    SvaraRadera