fredag 16 september 2011

En överraskning



För någon dag sen fick jag det här fina hjärtat  och ett fint kort i brevlådan . Jag blev glatt överraskad . Det var en present från en gullig tjej som bor i Göteborg och är kompis med min son . Hon har bott här förut och vi har känt henne sen hon var liten . Hon vet precis vad jag gillar .
 Hjärtat har jag i sovrummet .
 Kortet har jag satt i en vit ram , det blev en fin tavla .
(Glömde vända bilden på kortet )


I morgon åker jag , Peter och Sara till Luleå (ca 25 mil bort ). Sover en natt där på hotell . Det ska bli trevligt .
(I gårdagens inlägg länkade jag till svenska inredningsbloggar , det blev nog fel , skrev .se istället för .com så man kom inte dit . Men nu har jag gjort rätt . )

Ha en trevlig helg !

11 kommentarer:

  1. Vilken fin överraskning! Vad gulligt av henne :)

    Skönt att åka iväg och bo på hotell. Jag älskar att äta hotellfrukost, det är bara synd att jag blir mätt så fort ;)
    Kram och ha nu en skön helg!

    SvaraRadera
  2. vad fint av henne att komma ihåg dig på det viset
    ha nu en riktigt fin helg med hotellvistelse
    bamsekramar vännen

    SvaraRadera
  3. Gulligt gjort av henne!
    Hoppas ni får det härligt i Luleå, mysigt att bara åka iväg så där:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Så kul och överraskande present i brevet, och vad fint!
    Kul att du antog utmaningen på awarden. Alltid kul att läsa lite om de som skriver bloggarna...
    Ha nu en toppen skön hotell helg!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får det gott i Luleå :)
    Ha en fin kväll!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med en överraskning :-) Både hjärtat & kortet var jättefint :-)

    Ha en härlig lördag i Luleå.. Hotell & grejer... mysigt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. vilka fina kort:)hoppas trippen till lule blev trevlig,synd att de förlorade(hockeymatchen)ha en solig dag/kramar

    SvaraRadera
  8. Luleå blir en bra stad att shoppa lite i......

    SvaraRadera
  9. Sicken tur du har! Ha en trevlig Helg njut av det vackra!
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  10. Vilken fin present och vilken fin överraskning! Hoppas ni haft en fin helg på hotell i norr! Vi har njutit av en hotellvistelse i Göteborg i helgen. Det är underbart att komma iväg litegrand och underbart att få njuta av hotellfrukosten!! Eller hur?! Ha det så bra! Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Ohh vilket fins kort;)) Hoppas att ni har haft det toppen i Luleå;))
    kramizzzz

    SvaraRadera