tisdag 1 oktober 2013

Liten present


I går fick jag en present av Sara när hon hade varit på stan.  I ett litet paket låg dessa två "tags", vet inte om de kallas så.  Små saker man kan hänga t.e.x på en kruka, blomma, tavelram eller någon annanstans som dekoration.
Hon vet vad mamma gillar ;)


I dag har jag inte gjort så mycket. Varit  till kyrkogården och rensat bort sommarens blommor och planterat ljung på svärföräldrarnas grav.
Tvättat bort jeansjackorna och shorts. De är nog färdiganvända nu.

Det regnar oavbrutet och är kallt. Riktigt tråkväder! Ludde gillar inte att gå ut när det är blött ( jag gillar inte det heller ;) så det blir bara snabbrastningar.

6 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när barnen vet precis vad man gillar, man blir liksom extra glad då de verkligen ansträngt sig för att hitta rätt!
    Vi har haft ganska fint väder idag, solen har lyst och försökt värma oss:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Sådana där överraskningspresenter är ju de bästa! Så fint!
    Du undrar var jag har köpt mina batteriljus, här finns ett varuhus som heter Karlssons. Det finns nog inte hos dej. Vi har Dollar Store här också, där har jag inte varit på ett tag, men de har jättemycket och billigt.
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Usch då har ni så trist väder... Här är det frost & lite kallt på morgonen & kvällarna men sen kommer solen fram & värmer oss. Har haft 9grader i skuggan & kunnat gå med uppknäppt jacka på Zingowalksen :-)

    Vilka fina grejer Sara köpt :-) Förstår att du blev jätteglad :-) Hon har bra smak den tösa :-)

    Tack för din röst på Zingo :-)
    Ha en fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  4. Vilken snäll dotter du har, jättefint var "hänget". Här har vi haft riktigt hyfsat väder idag faktiskt. Ha det gott!

    Kram Kina

    SvaraRadera
  5. Så söta kärleksbetygelser! Är lite svag för sådant... Kram och god natt! ♥

    SvaraRadera
  6. visst blir man glad när man får små presenter, fina är de :)
    jag hittade shorts i tvättkorgen idag men eftersom jag inte fick plats med all kulörtvätt i tvättmaskinen får de ligga kvar i tvättkorgen till nästa gång, jag menar, de blir ju ändå inte använda mer i år
    här har vi en vacker höstdag med sol
    kramar

    SvaraRadera