måndag 24 november 2014

Hjärtan ♥♥


Till helgen är det första advent. Denna vecka är planerna att städa, byta gardiner i köket och pynta lite . Får ta lite i taget när krafterna är begränsade.

Julsaker har vi en massa, men det är ändå kul att förnya med någon sak inför varje jul.
Ett rött litet hjärta kunde jag inte motstå.


Har hängt det på vitrinskåpet i vardagsrummet.
 

Ett till hjärta...... (eller egentligen är det ju två hjärtan). Ja jag gillar ju hjärtan ♥♥


Det pryder sin plats på väggen upp mot trappen till övervåningen.


I dag är det mulet, snöigt och nära 0 grader. Usch för blötsnö!

En som kan slappa och ta det lugnt är Ludde. Han gillar att sova i soffhörnet. Nyss snarkade han t.o.m. Han matchar fint till kudden :)

5 kommentarer:

  1. Vilka fina hjärtan!
    Jag brukar alltid ha en krans på dörren till advent men tror att den jag hade har blivit lite naggad i kanten så jag måste försöka hitta något nytt.

    Vi fick snö här i helgen men idag är det +4 grader och hällregn! Usch!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så jättetrevligt med de fina hjärtana och Ludde där i soffan! Känner riktigt julen komma smygande. Jag har fuskat liiiite grand.
    Ha det gott, kram <3

    SvaraRadera
  3. Ååhhh vilka fina hjärtan. Jag gillar också hjärtan. Håller också på och förbereder för pyntning, som sagt det får gå i lagomt tempo. Vad tråkigt att du inte riktigt trivs i lägenheten. Förstår vad du menar, det är känslan man vill känna. Må så gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  4. Tror min kommentar försvann..
    Vilka goa kort på Ludde :-)
    Hundar har verkligen en skön inställning till livet & njuta är det speciallister på :-)

    Jag gillar oxå hjärtan, de kan man inte få för många av :-)
    Vad mysig det blev :-)
    Kram <3

    SvaraRadera
  5. Här har vi haft sol idag, både på gott och ont, fönstren ser inte fina ut i solskenet. Men det har nästan känts som vår i luften.
    Visst är det roligt att köpa något nytt till jul även om man samlat på sig massor, här var det gubben min som köpte en tomte idag!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera