lördag 9 februari 2013

Beställt böcker


Jag gillar att läsa böcker . Läser ungefär en bok i veckan . Nu har vi tyvärr ingen bokhandel här där jag bor  , den stängde före jul . Svårt att få tag på pocketböcker , Coop har men uppdaterar inte sitt sortiment .
Men nu har jag för första gången beställt böcker från CDON.COM , och det kommer jag göra fler gånger . Det tog bara två dagar så hade jag böckerna i brevlådan . Gratis frakt . Jag betalade bara 160 kronor för fyra pocketböcker . Det fanns hur mycket som helst att välja på .
Jag gillar deckare bäst . Har läst böcker av alla dessa fyra författare tidigare och vet att dom skriver bra .


I dag har jag gjort en tacopaj till middag . Jättegott ! Blev så sugen när jag läste att Sirpa hade gjort en sån för någon dag sen . Bra med bloggvänner , man får tips och idéer på allt möjligt .

I kväll blir det TV-soffan och titta på Melodifestivalen med Ludde som sällskap . Peter jobbar 12 timmars nattskift och har redan åkt på jobbet .

                                                         ♥ Ha en trevlig lördagskväll ♥

12 kommentarer:

  1. Hej min vän! Har paus här på målningen. Vi har -6 just nu. Eran minus grader skulle få mig att gå ide! Din tacopaj ser jätte gott ut! Tack och va roligt att du länkar till min blogg!:) Böcker läser jag också men inte så ofta som du...Viktoria Holts böcker gillar jag, på finska! Nähä nu kom ungdomarna, de vill säkert mat! Har en skön kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Men äntligen mamma haru beställt från cdon hundra år senare, hehe som jag tjatat på dig, dom har hur mycket som helst... nyheter å även annat... bra priser, mycket enkelt, å ja alltid två dagar så får man hem dom, =) roligt för dig.

    Kramar kära mor/ Hanna

    SvaraRadera
  4. Super gott ut!! Ha en härlig helg.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  5. jo, det finns mycket cdon, jag har beställt rätt mycket därifrån
    en fin kväll till dig och Ludde
    kramar

    SvaraRadera
  6. Jag läser också Kepler och Tursten, de andra har jag inte provat. Brukar beställa böcker på adlibris, kanske ska prova cdon?!
    Ha en skön lördag, kram

    SvaraRadera
  7. Jag läser också en hel del...trädgård, inredning och deckare..å mellofestivalen slut för ikväll, Louise Hoffsten bäst! Jättebra låt! Vilken gillade du?
    Kram
    Carina

    SvaraRadera

  8. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Hej Maria
    Att du inte skaffar dej en läsplatta, där finns det oändligt med "böcker" att ta hem.
    Finns inget bättre än en bra bok.

    Ha det gott
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  9. En så god middag!
    Praktiskt att beställa böcker så där, har aldrig testat själv, än ;)
    Sov gott,
    Sussi

    SvaraRadera
  10. Visst funkar det kanon att beställa från cdon.com och billigare än bokhandlen och snabba är de oxå!

    Melodifestivalen blev en besvikelse för min del och den där jäkla bananen är jag så less på;(

    Ha det gott/Kram Lussan

    SvaraRadera
  11. Jag gillar också att läsa. Har alltid en bok på "g".
    Dom två nedersta som du visar har jag läst. Dom var bra :)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Jag är så dålig på att läsa böcker.
    Har du läst oktobermord?, den är ju skriven av en ny författare härifrån stan.
    Daniel Lehmusaari.

    SvaraRadera