torsdag 16 juni 2011

Utmärkelse


Jag har fått en Utmärkelsekram av Gunsan . Tack , vad glad jag blev .

Med den följer lite förpliktelser :
*Krama den första person du träffar efter att du läst det här .
*Skriv en lista på tio bra saker om dig själv och sätt ut det på bloggen.
*Skicka kramen vidare till tre vänner.

Den som fick kramen var min man .

Här kommer tio saker som är bra om mig ( det var inte lätt att komma på ).
Jag är bra på att.............
*.....vara hemma.
*.....hålla ordning.
*.....komma ihåg bemärkelsedagar.
*.....vila och "bara vara".
*.....göra det hemtrevligt.
*.....vara ekonomisk.
*.....läsa böcker och inredningstidningar.
*.....hoppas jag är en bra mamma.
*.....vara ärlig och snäll.
*.....komma ihåg siffror.

Jag skickar kramen vidare till tre bloggvänner :
Marie
Annelie
Jennica

4 kommentarer:

  1. Tack vännen,vad glad jag blir. Nu får jag ta en rejäl funderare på vad jag är duktig på;)
    Ha en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. jag kunde också skrivit i min lista "att vara hemma" och "att vara ekonomisk" :) bra saker att vara bra på eller hur :)
    bamsekramar

    SvaraRadera
  3. Du är en BRA MAMMA ;)

    SvaraRadera
  4. Tack Maria...:-) Vad glad jag blir!! Ska genast gå och ge lille sonen en riktig bamsekram!! Hm...vad är jag bra på? Får fundera ett tag...-)
    Ha en mysig fredag!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera