onsdag 29 juni 2011

GRATTIS HANNA !


I dag fyller min dotter Hanna 25 år . GRATTIS !!
Tiden går så fort , redan 25 år sen hon föddes . Det gick snabbt , när vi kom in på förlossningen tog det bara 40 minuter så var hon född . Vi brukar säga att han hade bråttom redan då , för hon har alltid varit full av energi , glad ,sprallig , känslosam och temperamentsfull .Charmat alla med sina fina klarblåa ögon . Vill alltid att alla runt henne ska ha det bra .
Nu bor hon med sin Tommy i ett hus i Gällivare . Jobbar som undersköterska inom handikappomsorgen .
I dag är vi bjuden hem till dom på middag .

Det har blivit lite dåligt med bloggandet sista veckan , men det kan ju bli så ibland . Vi har ännu bara en fungerande dator . Sen har vi möblerat om i några rum eftersom David flyttat nyss . Men jag har läst era bloggar varje dag även om jag inte kommenterat .

Peter har börjat sin semester den här veckan . Grattis till han också för han har namnsdag i dag ! Tänk , vilken fin namnsdagspresent han fick för 25 år sen .

14 kommentarer:

  1. Grattis till Hanna, ser att hon är lik sin mamma!!
    Jobbigt att vara utan en dator när man vant sig vid den;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Marie; Tackar så mycket för gratulationen, och roligt höra man är lik mor också =)

    Mamma: Vilket fint inlägg du gjorde, känslosam som man är hehe blev ja rörd =)

    Syns sen så ska ja serva er med midda å disk =) det är du värld =)

    SvaraRadera
  3. Grattis till din fina dotter :-)
    & grattis till namnsdagsbarnet :-)

    På sommaren får bloggen ibland vila lite... den kanske oxå behöver lite semester ;-)

    Ha en finfinkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. grattis till din fina hanna :)


    Kramar fina du <3

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till din fina dotter :)
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  6. Då får man säga grattis.Då var min äldsta dotter 4 år när jag var 25,,,,jösses vad tiden går.
    Nu är hon på Kreta själv med en kompis oj oj oj vad jag är orolig.
    När det gäller kök så ändrar jag mig varannan vecka ungefär ....så allt har väl sin tid.
    Ha en underbar dag.
    kram Anni

    SvaraRadera
  7. GRATTIS till din fina dotter Hanna :)
    och även grattis till sonens namnsdag
    Sv: jo, det är jobbigt med allergier
    kramar

    SvaraRadera
  8. du har också haft många at gratta:))här har vi haft 4 st. som fyller år denna vecka:))

    psg i helgen:)ha de bra/jejje

    dåligt med bloggande sista veckan,fullt up:))

    SvaraRadera
  9. Grattis till din dotter i efterskott!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott Hanna. Grattis Peter på namnsdagen och ha en underbar sommar. Jag jobbar sista dagen i morgon sen 5 veckor semester kram till er alla

    SvaraRadera
  11. Grattis till din vackra dotter;))

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  12. Grattis till en jättefin dotter. Blir dåligt med kommentarer från mig i sommar. Uppkopplingsproblem.

    SvaraRadera
  13. Hej Maria
    Grattis till alla, vilken söt dotter!
    Vi är nog dålig på att blogga lite till mans den här tiden. Vill vara ute så mycket man bara kan. Vilket fint väder vi har!
    Håller på att förbereden lördagens fest, mannen fyller år.

    Jag lovar, gillar du lax och pepparrot, då är den rätten för dej...
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  14. Kikar in för att ge dig en...
    *
    *
    *
    KRAM♥

    SvaraRadera