fredag 6 juli 2012

Hemma + lite stuginredningsbilder


Nu är vi hemma några dagar . Måste tvätta kläder och klippa gräsmattan . Den hade vuxit mycket på tre veckor .
Jag längtar tillbaka till stuglivet . Men vi har förhoppningsvis många soliga dagar kvar i sommar för det har ju inte varit så mycket av det ännu .

Vilken skillnad att sitta vid datorn här hemma . Nu går det hur lätt som helst att ladda ner bilder och göra inlägg .
Det blir stugbilder fast jag är hemma . Visar några inrednings-saker , har ju mest visat bilder på rummen därifrån .


Den här lyktan har jag köpt på Interflora . Tycker den har så fint mönster .


Blomma , plättar i luften . Dom brukar vara svår att hålla vid liv . Men den här är i tyg så den klarar sig utan omsorg ;) Den har jag köpt på Tygklippet i Gällivare . Hjärtat - Kram köpt på Dollar Store .
Krukan är en soppterin som jag har haft i många år .


Köpte en liten duk med samma mönster som de tre Green-Gate burkarna och termosen .
Den hittade jag på en inredningsbutik i Piteå , Madame Filurs lilla krypin tror jag den heter . Där fanns så mycket fina saker så det blir nog många besök där .



Krukor från Dollar Store . För det mesta är det skruttiga saker i den affären men de här krukorna var så gulliga .

Fastnade väl för dom p.g.a dekorationen runt kanten ;) Gillar ju ♥♥♥♥


Fatet är också från Madame Filurs butik .


Ludde kikar på vattnet . Han var lite rädd när det rörde på sig . Bakbenen blev väldigt långa när han sträckte sig mot vattnet . Men han tordes inte gå närmare .

10 kommentarer:

  1. Så söt han är Ludde, så där beter sig mina också när dom står vid vatten, vill INTE gå i :) Vilka fina stugbilder du bjuder på, måste vara härligt att ha ett sådant ställe, förstår att du längtar tillbaka.

    Kram Kina

    SvaraRadera
  2. Vilka grejer;) gillar gren Gates saker:) va skönt att vara i stugan. Nu tror jag sommaren börjar. Juli & augusti brukar vara bra. Här har vi också klippt gräset idag:)) ha det så bra & njut i stugan/ kramar jejje

    SvaraRadera
  3. Så fint ni får i er stuga!
    Vad kul med fin främmande med...raggare brukar ju ha SMW vagnar målade i bilens färger, var fallet sånt här med?
    Ha det gott hemma och sedan fortsättnings vis i stugan med då ni far tillbaka =)
    Kramar Sussi

    SvaraRadera
  4. Oj har ni redan varit 3 veckor vad tiden går fort. Det är alltid roligt att komma hem ett tag och se vad som har vuxit tex klippa gräs.Vad fina grejer du köper.Ha en skön sommar, hoppas vädret blir bättre.

    SvaraRadera
  5. Er stuga ser alldeles bedårande ut, med mycket fina detaljer. Förstår om du trivs där! Hoppas du får många mysiga stunder där i sommar,
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Visst måste man bryta upp några dagar från stug miljön oxå. Men förstår att du vill åka tillbaka så fort som möjligt :) vem skulle inte vilja det. :)
    Fin bild på snygg vovsen :)
    Ha en fin Lördag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  7. Jätte fina grejor du införskaffat till mysiga stugan. Ludde är förstås också jätte go!

    Tråkigt när inte datorn eller uppkoppling fungerar som det ska.....då tröttnar man, jag vet!

    Ha en jätte fin lördag vännen/Kram Lussan

    SvaraRadera
  8. Sådan so Ludde är var Zingo oxå innan han idol kom på att det är kul att bada :-)
    Vilka otroligt fina grejer du köpt för att pynta stugan :-)

    När åker ni tbx?
    Ha en fortsatt fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej! Undrade just var du har varit. Förstod att du var på landet.
    Jättefina krukor!! Ibland hittar man fynd.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  10. Fin fina saker=))
    Ja tvätta måste man ju;) Jag tvättar inför semester jag ust nu.
    Ha de gott
    Kram Anna

    SvaraRadera