fredag 20 juli 2012

IKEA


I dag har vi varit till IKEA i Haparanda ( 15 mil från stugan ) .
Har handlat ett litet skrivbord till Saras rum här i stugan , en massa småprylar till stugan och lite till hemmet .
Det är så kul att handla på IKEA, finns mycket billiga fina saker .
Kvittot blev lika långt som Ludde ;)
Återkommer med bilder på några saker när jag fotat dom .

Min mamma är hos sin fästman i Haparanda . Så vi kunde lämna Ludde hos dom när vi var på IKEA .




Datorn fungerar inte helt bra . Mitt i allt kommer man inte in på internet . Vet inte varför . Bredbandet är snabbt men något är fel när det hoppar ur då och då .

Lyktan på bilden är en solcellslykta . Den lyser så mysigt när det mörknar på kvällen . Köpt på Rusta , inte IKEA .

1 kommentar:

  1. Visst är det bra med IKEA, vi har ett här i kalmar så jag har inte så långt dit;)) Lyktan var jättefin och vad bra att den drivs av solljus, dock saknar jag solen en hel del den här sommaren…
    Ha de gott!
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera