söndag 1 juli 2012

Sovrummet färdigt


Det är promblem att blogga här i stugan . Jag hade skrivit ett långt inlägg och lagt in dessa bilder , mitt i allt försvann det .......!!! Puh !

Ok jag börjar om :
Peter har renoverat färdigt sovrummet . Det blev jättefint . Fattas fönsterbräda , sängbord och lite piff .
 

Vi har kvar furuskåpet som fanns här när vi köpte stugan . Förvarar kläder i det . Jag har satt in ett spetstyg i glasrutorna , då syns inte innehållet i skåpet . Kanske det blir vitmålat nån gång .


Det två vita dörrarna är nya , de går till sovrummen .
Bäddsoffan har vi tagit med hemifrån . Tv:n är lite svårt att placera på ett bra ställe .


Sara har åkt hem på onsdag . Vi skjutsade henne till Luleå och hon åkte buss därifrån .
Eftersom Hanna bor hemma för tillfället så går det bra att Sara är med henne .
Vi måste också åka hem en sväng snart och tvätta kläder bl.a . Vet inte vilken dag .
Vi trivs så bra här i stugan . Men väntar ännu på sommarvärmen .

Ha det bra alla !

9 kommentarer:

  1. Ja jag skulle också trivas i er stuga ser jag :) Vilket underbart fint sovrum!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Så mysig stuga!!! Och sovrummet är ju sååå guliigt:))
    Hoppas att du mår bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vad duktiga ni är och styr och donar på stugan! Jag har själv gått och blivit lite sugen på att tapetsera om vår veranda, måste bara bearbeta mannen lite.....om hjälp.
    Har tröttnat på de små blommiga tapeterna och vill ha enhetligt och ljust.....säkert åldersrelaterat, ha ha;)

    Ha det jätte bra på stugan/Kram Lussan

    SvaraRadera
  4. Åhhhh vad FINT ni får det :-)
    Jag förstår att ni trivs i stugan :-)
    Sovrummet blev ju så romantiskt & vackert :-)

    Det gör ju inget att inte Ludde kan vara lös, är ju en frihetskänsla att vara i långrep oxå. Men visst är det skönt när man kan ha dem lösa....
    Fortsätt njut av "lata" dagar i stugan :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vad kul att det går frammåt. Det ser ju finnt ut. vi börjar semmesten nu skönt vi har haft jonas med familj hela veckan,Frida var här några dagar. Ha en bra sommar kram

    SvaraRadera
  6. Vad kul att få se hur ni har det i stugan, ser så mysigt ut. Ja här har vi då ingen sommarvärme idag, det blåser riktigt kallt, trots att termometern visar på dryga 19 grader, brrr! Ha en bra dag!

    Kram Kina

    SvaraRadera
  7. vad fint det blev i sovrummet :) härligt att ni trivs bra där, jo, nog väntar vi på sommarvärmen lite till mans
    ha en fortsatt fin sommar
    kramar

    SvaraRadera
  8. Vad mysigt ni har det i er stuga. Förstår att du vill tillbringa så mycket tid som möjligt där :)
    Å vädret ska vi inte tala om.... lite bättre kunde vi väl allt få!!!!
    Kul att du tittade in, så jag ser att du har det gott *L*
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  9. Där är gudagott att vara, passar in där va?
    Ser så mysigt ut!
    Här har vi haft fint idag. Faktiskt lite sommarkänsla :)
    Kram

    SvaraRadera