lördag 8 februari 2014

600


                               Ljuslykta på en hylla i vardagsrummet.

Detta är inlägg nummer 600 här på min blogg.
Ett stort tack till alla som läser det jag skriver. Och tack till alla fina kommentarer jag får. Det är så roligt att ha kontakten med fina bloggvänner.


Jag och Peter har nyss kommit hem från ett besök på Thairestaurangen. Vi åt det vi alltid brukar äta, fyra små rätter. Jättegott! Jag tycker det är så mysigt och avkopplande att äta där.

Snart börjar Melodifestivalen deltävling två. Kul att se, och höra om någon bra låt är med i kväll.

                                      ♥♥ Önskar er en trevlig lördagskväll ♥♥

10 kommentarer:

  1. Grattis till 600 roliga, fina och underhållande inlägg, hoppas du fortsätter länge till:)
    Här blir det också mello, har nyss kommit hem från Sundsvall där vi har myst med tre av barnbarnen♥
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Så många inlägg, grattis!
    Kram och god kväll ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. <3 Bloggvänner är bra att ha ;) och speciellt dom man kan känna igen sig och som vet hur det kan vara. Ja det är Åke på bilden, och precis som du säger djur har en fantastisk förmåga att få en att må bra.

    Kram Kina

    SvaraRadera
  4. Grattis Maria till alla dina inlägg, som alla har varit intressanta att läsa.
    Vist är det gott att äta på kinarestaurang, gillar den maten.

    Kram Margaretha

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till 600 inlägg :)
    jag tycker om din fina blogg ska du veta
    mellon hoppar jag över
    kramar

    SvaraRadera
  6. Grattis till ditt sexhundrade inlägg! Har du hållit på så länge med din blogg!?
    Visst var Sanna bra med sin låt i går?
    Ha en fin söndagskväll!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  7. Jag äter också ofta fyra små rätter, har så svårt för att bara välja en..
    Kram

    SvaraRadera
  8. Då ställer jag mej i kön och gratulerar till 600:e inlägget!

    Vilken fin ljuslykta.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis!!
    inte dåligt med 600 inlägg!

    Hoppas du får en bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vad roligt, 600 inlägg!! Jag har några kvar... Jag älskar thai- och kinamat, tycker det är så gott. Sköt om dig!
    Kram Anki

    SvaraRadera