tisdag 8 mars 2011

Award och semla

Jag har fått en Award av Jejje som har bloggen Livet på Storholmen. Tack! Det är en award som uppmärksammar favoritbloggar med mindre än 100 följare.(Fanns ingen bild med men gissar att den heter Liebster Blog, som jag fick av Marie tidigare). Jag blev så glad att få den men väljer att inte skicka den vidare eftersom jag bloggat så kort tid. Men kika gärna in på Jejjes trevliga blogg.
I dag är det ju Fettisdag och då ska man ju äta en semla. Det har jag gjort ( men även tidigare också). Nu åt jag den i tallrik med varm mjölk , det var gott. En avkopplande stund med nya numret av tidningen Hem ljuva Hem.

6 kommentarer:

  1. Mina tjejer har ätit semla, J har också ätit en men jag hoppar. Dels pga lchf men också för att jag inte gillar dem särskilt mycket.

    Nu ska jag ta en sväng in till Jejje:)
    Ha en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Jag har syndat 2 dagar med semlor med varm mjölk.
    Det är inte bra men gott.Jag äter ju gi mat. Ibland måste man ju synd.
    Ha det bra kram

    SvaraRadera
  3. Jahaja, hår får det då alltså också bli ett besök hos Jejje;))
    Semla med varm mjölk det åt alltid mina föräldrar, men jag har aldrig förstått det goda med att äta så, nej om jag ska ha semla så får det bli med en fika till;)
    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  4. Ingen semla för mig idag inte! Men ätit en god tårtbit har jag gjort, som en av mina goa arbetskamrater bjöd på :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  5. Hej fina MAria! Tack för presentkortet och födelsedagskortet till FRank. Du är alltid så snäll som tänker på oss! Jag har också firat med en semla. En gång om året är det gott men inte mer. Dessutom har det blivit för mycket fika hela helgen för våran del. De där tårtorna och allt annat jag bakde var för gott!
    :)

    SvaraRadera
  6. kul:)tack för länkningen:))
    jag åt semla med mjölk när jag var liten,så gottMåste nog testa igen:))
    kramar

    SvaraRadera