söndag 20 mars 2011

Facebook , nej tack!

I dag la jag min facebook i vila efter bara en vecka.Jag är nog ingen facebook människa. Tycker bara det är rörigt och stressande. Jag vill inte matas med en massa onödig information om vad alla gör och kommentarer hit och dit som inte har med min sida att göra. Trivs mycket bättre med bloggandet , det är trevligare. Det jag skriver här läser den som vill söka sig hit  och kommentarerna handlar om mitt inlägg , jag läser de bloggar som jag gillar och kommenterar där .Det är jag nöjd med.

Jag har ju tidigare berättat om problemet med middagsplaneringen i våran familj, vet inte hur många vi blir till maten. I dag åt dottern på stan när hon var på marknaden , sonen for i väg till Luleå för att kolla hockey. Då bestämde jag och maken oss för att vi skulle gå ut och äta . Så det blev en god middag på Thai restaurangen. Vi åt fyra små rätter . Efter det besökte vi ett par vänner som flyttat till en fin lägenhet alldeles nära restaurangen.

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig när det gäller facebook!
    Vissa människor skriver precis vad som helst, jag skriver oftast bara att jag har varit på promenad med Izor, tycker det räcker alldeles utmärkt :)
    Vilket lyx med resturangbesök :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Jag är ute på facan lite då och då, lite skojigt för jag har fått kontakt med gamla vänner, vilket jag säkert inte hade fått utan facan;)

    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  3. jag har facebook :) men jag håller med om att det kan bli rörigt när man får upp meddelande om att någon har kommenterat hos någon, inte nödvändigtvis hos mig alltså, men det är lite småtrevligt ändå tycker jag, trevligt att gå ut och äta när ni ju blev bara två
    ha det gott - kramar

    SvaraRadera
  4. Nu är jag tillbaka igen!
    Kram♥ och god morgon

    SvaraRadera