onsdag 25 januari 2017

Fynd


I dag har jag varit på stan i två omgångar. På dagen gick jag,  det stormade så jag höll på att flyga iväg. Nu har det lugnat ner sig lite. Uträttade lite ärenden.

Efter middagen tog jag bilen och tittade i klädaffärer och for sen till Ica och handlade mat.
På Lindex fyndade jag en vindoverall till Wilma som hon kan ha till våren. Ordinarie pris var 349 kronor, sen nedsatt till 175 och nu halva reapriset. Så jag betalade bara 88 kronor! Det var billigt.
På bilden ovan ser den bara rosa ut men är ett mönster.


Här en närbild. Tycker den var gullig. Kanske lite opraktisk färg för till våren går Wilma säkert men det finns ju tvättmaskiner.


Köpte en skjorta till Peter på Dressman, rea det också. Men till mig hittade jag inget ;)
Bara en tulpanbukett från Interflora. Där var det 20 tulpaner för 79 kronor nu.

2 kommentarer:

  1. Tack mor/mormor den tyckte jag om, fint mönster och färgen var fin :).
    Den blir perfekt.
    Kram <3 /ditter Hanna

    SvaraRadera
  2. Fint overallfynd, alltid skoj att fynda, ju!
    Jag har också köpt tulpaner. Längtar till våren!
    Fredagskram 💗

    SvaraRadera