söndag 1 januari 2017

Nystart




I dag är det 1 januari 2017. Då passar det bra att återuppta bloggandet. Det är mer än ett år sen jag gjorde mitt förra inlägg. Jag har varit sugen att börja blogga igen ett tag nu och idag när jag läste en hälsning från en bloggvän så var det den lilla puffen jag behövde för att skriva ett inlägg (Tack Pea!)
Att blogga är som en slags dagbok som det är kul att titta tillbaka och minnas vad jag gjort, kanske kul för släkt, vänner och bloggvänner att läsa också. Men även en kontakt med människor som jag har fått kontakt med via bloggandet. Det har jag saknat.

Jag gör ingen återblick över året som gått. Med två bilder har jag valt ut två viktiga händelser som får mig att må bra.
På den övre bilden är det första gången jag håller i mitt barnbarn. Lilla Wilma som föddes i januari 2016, två månader före beräknad ankomst. Allt gick bra och hon har mått bra hela tiden. Växer och utvecklas fint. Snart fyller hon 1 år. Det är en lycka att vara mormor.



Den här bilden är tagen 22 maj 2016. Jag kom till stugan och stannade där i 80 dagar! innan jag for hem. Det är en plats jag mår bra att vara på. Kan känna känslan jag kände när jag fotade denna bild och visste att jag skulle stanna där hela sommaren. Härligt!

Hoppas jag får igång bloggandet nu och att någon vill läsa det jag skriver. Både gamla och kanske nya läsare.

                               ♥♥ GOTT NYTT ÅR och VÄLKOMMEN att läsa här igen ♥♥

6 kommentarer:

  1. Så roligt att du kommit tillbaka här! Jag har saknat dej. Ser väldigt skönt ut vid er stuga. Förstår att du trivs där!
    Gott nytt år till dej också!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  2. Jaaa vad glad jag blir! :D
    Har saknat dig och undrat hur du har det!
    Grattis till lilla barnbarnet! Vilken lycka! Och skönt att höra att allt gått bra trots att hon hade bråttom ut i världen!

    Jag förstår att du trivs på ert sommarställe, det ser så fint ut!
    Välkommen tillbaka till bloggvärlden och God fortsättning på det nya året!
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. Asså, det här är rena telepatin! Jag har just i kväll suttit och letat efter ditt namn, för jag har tappat din blogg och Facebook. Och så ploppar du upp här! Tack! Vad roligt! Kram och gott nytt år! ♥

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka mor ♥��

    SvaraRadera
  5. Behöver du ett snabbt lån?
    Behöver du finansiering för ditt företag?
    Behöver du brådskande pengar för personlig användning?
    Behöver låna av någon anledning?
    Vill du ha ett nytt hem?

    Kontakta oss idag: WORLDWIDEFUNDING2017@GMAIL.COM

    Få dina lån nu som vi är certifierade och registrerade långivare utlåning till 2%. Våra tjänster är snabba och väldigt tillförlitliga eftersom du är garanterad att få ditt lån när du ansöker, lån godkänns inom 30 minuter efter ansökan. Kontakta oss nu på (WORLDWIDEFUNDING2017@GMAIL.COM) och få dina lån idag.

    SvaraRadera
  6. Ansök om ett snabbt lån !!!!!!!!!

    Söker du pengar för att betala krediter och skulder? Finns du dig själv i en
    lite problem med obetalda räkningar och vet inte vilket sätt man ska gå eller vart man ska
    sväng? Vad sägs om att hitta ett välrenommerat företag som kan göra det
    hjälpa dig att minska den månatliga utbetalningen så att du kommer att ha överkomliga priser
    återbetalningsalternativ samt utrymme att andas när det gäller slutet av
    månaden och räkningar måste få betalt? Ashtondillonfirms lån är hemma
    svar. Minska dina betalningar för att underlätta belastningen på dina månatliga utgifter. Om du är intresserad av WhatsApp +1 (347)808-5696 ELLER E-post: ashtondillon250@gmail.com

    SvaraRadera